wat nu????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje
maar wat moet ik nu eigenlijk doen met hoeveel weken moet ik een afspraak maken bij de verloskundige en ik las net dat er vrouwen zijn die met 8 weken een echo krijgen wie weet dit en kan mij dit vertellen

bvd liefs ineke

hoi,
gefeliciteerd.
hoe snel je naar de vk moet is per regio verschillen dik zou gewoon even bellen naar ene vk en het vragen.
die echo is om te bepalen hoe ver je betn, dus wil je die moet je wel aangeven dat je niet orecies weet hoe ver je bent

gr brenda

Je kunt nu best al de verloskundige bellen voor een afspraak, dan weten zij wel wanneer je die krijgt. Zo'n vroege echo doen ze volgens mij alleen als je niet precies weet hoever je bent (termijnecho), of als je een miskraam hebt gehad.

Liefs Annemarie

P.s: en gefeliciteerd natuurlijk!!

hoi inneke
je kan nu al bellen voor een afspraak met je vk maar je krijgt je eerste echo meestal rond de 10/12 weken en ze noemen t dan een termijn echo als je niet weet wanneer je precies bent aangeteld
de meesten maken pas een afspraak als ze rond de 12 weken zijn met de vk maar dat raad ik je af want je weet tenslotte niet hoe je zwangerschap ontwikkeld(hoop goed voor je)....
veel succes met je zwangerschap en van harte gefeliciteerd meid.
groetjes bianca
13weken zwanger 4e kindje....

Hoi Ineke,

Ik ben nu 6 wk en 2 dg zwanger. Ik heb net de vk gebeld en daar ook gewoon gezegd dat ik niet wist wanneer ik moest komen. Nu heb ik een afspraak voor over een paar weken gemaakt. Die datum kreeg ik van hen door. Ik ben dan 9wkn en 4 dagn zwanger. Dus ik zou gewoon vast bellen en het dan aangeven...

hoi,
bedankt voor de reactie ik heb gister gebeld en mag over 3 weken langs komen dan ben ik 8 weken zwanger vind het wel spannend

liefs ineke

De meeste vrouwen die zo vroeg al een echo krijgen zitten in de MMM of hebben een verleden met miskramen/vroeggeboortes. Dan krijg je bijna standaard al vroeg in de zwangerschap een echo.

Groet Xanthe

Hoi Inke,

ik ben net als jij 5 weken en 4 dagen ik heb net vk gebeld en krijg op 1 juni een echo ik vind het ook super spannend.
en leuk dat er meer mensen de zelfde tijd zijn uitgerekend :D

groetjes martine

Terug
Bovenaan