Wat nu??

Hallo meiden,

zondag had ik mijn NOD. Zaterdag en zondag een beetje bruin verlies gehad. Omdat ik geen zin had weer in onzekerheid te zitten heb ik maandag een test gedaan, ik dacht: dan weet ik het in ieder geval zeker.
Ik heb een test van clearblue gedaan waarbij een plusje aangeeft dat je zwanger bent. Na eerst een vette min (niet zwanger) kwam heel langzaam een vaag verticaal streepje erbij. Niet net als Luna alleen als ik hem tegen het licht hield, maar wel een heel vaag plusje. Nu ben ik dus helemaal in de war. Geen overtuigende ja, maar ook zeker geen overtuigende nee. Ik heb dat ding wel 10x uit de prullenbak gevist en elke keer kwam ik tot de conclusie, er staat echt een heel vaag plusje.

Heeft iemand hier ervaring mee?????

Ik hoop zo van harte dat het raak is, maar ik vind dit teken te vaag, zeker ook doordat ik al wel wat bruine afscheiding had.

Groetjes,
Anne

hallo anne een plus is een plus meid ook al is die heel vaag dus gefeliciteerd meid.en die bruine afscheiding komt door het innestelen.groetjes dec moeder.

klinkt goed. Ik had dat ook, maar heb uiteindelijk 4 testen gedaan voordat ik het echt kon geloven.
Wacht anders een dagje en gooi er dan nog een test tegenaan!

Sterkte!

Nou, dat klinkt allemaal goed!
Ik zou in ieder geval nog een test halen zodat je echt ZEKER bent, maar de kans lijkt me best groot!!!
Laat je t ons nog even weten!
Heel veel succes, erg spannend hoor,
Groetjes Pluk!

Terug
Bovenaan