Wat nu?

Jémig meiden wat ik nu weer heb! Mijn man was voor zijn studie een week naar Lissabon. Met een hele groep mede studenten gingen ze regelmatig, onder begeleiding van iemand die in de omgeving werkt, bij verschillende bedrijven langs. Komt hij afgelopen vrijdag terug en is hij heel anders dan anders, afwezig, somber! Zondagavond gaat ineens de tv uit. Zegt hij: Ik denk dat ik een probleem heb! Ik heb iemand ontmoet en ik krijg haar niet uit mijn hoofd.
Binnen een week is hij verliefd geworden op een ander! Volgens hem is er niets gebeurt.Hij zegt ook dat hij direct tegen haar heeft gezegd dat hij een vrouw en kinderen heeft en hij van mij hield. Maar het gekke is dat zijn verhalen vol zitten met tegenstrijdigheden. Eerst zei hij dat hij het heel erg had gevonden dat zij zo enorm van slag was toen ze afscheid namen. Even later zegt hij weer dat het allemaal wel mee viel, zó van slag was ze nou ook weer niet en we hebben ook niet echt afscheid genomen. Weer later zegt hij: "Toen we afscheid namen zei ze nog dat ik goed op mijn gezin moest passen" (De trut) maar ze hadden toch geen afscheid genomen? Ik ben helemaal van slag en weet niet wat ik er van moet denken. Hij heeft ineens een ander password voor zijn e-mail. Wat moet ik nou want we zijn ondertussen 21 maanden bezig met zwanger worden van ons derde kindje. Gelukkig ben ik nu ongi geworden, spontaan twee dagen eerder dan normaal(door de stress)Ik wil mijn man wel geloven maar voor mijn gevoel klopt er zo veel niet! Wat moet ik hier nu mee. Stel nou dat er echt niets is gebeurd dan stel ik me enorm aan. Hij is tenslotte wel zelf met zijn gevoel naar voren gekomen. Maar wanneer is zij uit zijn hoofd? Ik kan toch niet met hem sexen als hij nog aan een ander denkt? Ik wordt hier dol van. Wat een verhaal, sorry hoor! Het lucht wel enigsinds op.
Groetjes Els

Hoi Els,

Wat erg! Ook een raar verhaal van zijn kant. Zo tegenstrijdig! Sorry als het kwetsend ovekomt hoor maar Als er niets gebeurd is waarom is die vrouw dan zo van slag??? En dat stukje over niet echt afscheid genomen, wat betekent dat dan??
Normaal zou ik zoiets niet zeggen maar ook ik ben "blij" voor je dat je niet zwanger bent. Dat maakt alles dan nog moeilijker. Misschien moet je hem ff tijd geven zodat hij zijn gedachten op een rijtje kan zetten. Misschien komt het dan wel goed.

Ik hoop zo voor je dat dit een bevlieging is die zo wegwaait en niet meer terug komt.

Ik wens je veel sterkte.
Je kunt je hart hier altijd luchten!!!

Veel liefs Claudy

Jemig, Els, wat een verhaal! Wat zal jij je rot voelen. Wel fijn dat je het hier even kwijt kan, je hele leven staat ineens op zijn kop!
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Liefs Kiki

Hee els
Je wat een verhaal zeg,
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en dat die andere vrouw uit zijn leven verdwijnt.
Ik weet in wat voor een onzekere periode je nu terecht bent gekomen,ik heb het ook mee gemaakt.
Ik weet alleen als je er samen voor blijft gaan en erover blijft praten je een hoop op kan lossen.
Succes ermee.
liefs miranda

Ooooh, wat naar zeg.
Wat zul je je rot voelen.
Ik vind wel dat het heel goed is dat hij het je in ieder geval heeft verteld, dan zit hij er zelf ook mee.
En het betekend toch niet dat hij niet meer van jouw houd, of wil hij echt weg ofzo? Dat maak ik uit je verhaal niet op, het klinkt alsof hij het ook echt heel vervelend vind.
Alles met elkaar natuurlijk supershit, zeker met kinderen en een kinderwens voor de derde.

Ik hoop dat jullie er uit komen.

Liefs,
Joan

Hallo Els,

Jee zeg, wie verwacht nu zoiets.
Ja dit is natuurlijk heel erg als je zoiets hoort. Maar inderdaad vreemd dat hij zo tegenstrijdig is in zijn verhaal. Wel goed dat hij het verteld, dat is ook wel wat waard. Het kan natuurlijk altijd gebeuren, we zijn allemaal mens. Maar er iets mee doen of alleen maar gevoelens voor een ander hebben daar zit een groot verschil tussen. Heb tijden lang ook een collega in mijn hoofd gehad, en soms bloeien die gevoelens ineens weer op.
Ik voelde mij zeer tot hem aangetrokken, en we trekken nog steeds altijd naar elkaar toe. Maar heb mijzelf proberen te verbieden die gevoelens toe te laten. Ik heb er ook niets mee gedaan,dit hoewel ik toch wel de kans heb gehad. Ik ben getrouwd en ook gelukkig. Maar ik zat wel met dat gevoel voor een ander. Wat ik dus wil zeggen het kan gebeuren ookal ben je nog zo gelukkig met je man/vrouw.
Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen voelen voor 2 mannen, misschien heeft het met mijn hormonen/kinderwens of iets dergelijks te maken.

Hoop dat jullie hier samen weer uit komen en jullie je weg weer kunnen vervolgen (wat moeilijk als je vertrouwen beschaamd is)
Sterkte

Liefs,

Cynthia

Wat een verhaal , echt vreselijk, ben het wel met de anderen eens dat hij het je gelukkig verteld heeft.
Het heeft denk ik tijd nodig voor jou en voor je man om hier over heen te komen, erg belangrijk is het denk ik om te blijven praten.
Heel veel sterkte,en als je de behoefte hebt om hierover te hebben, kan dat altijd op dit forum, iedereen leeft met je mee als ik dat zo lees!
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan