Wat nu??

Hoi allemaal,

Morgen moet ik weer naar de gyn.
Zelf heb ik het voorgevoel dat het niet uit onszelf gaat lukken.
Ik zal wel meer te horen krijgen over de baarmoederfoto waar de gyn de vorige keer over sprak.
We zijn nu na 3 maanden proberen weer terug bij de gyn.
Ik snap al helemaal niet waarom we het steeds moeten proberen. De hoop op een spontane zwangerschap heb ik eigenlijk niet meer.
Misschien komt dat ook wel doordat de gyn eerst nogal negatief deed over het krijgen van een spontane zwangerschap, en de vorige keer ons voor 3 maanden naar huis stuurde met de opmerking: het zal wel spontaan moeten kunnen, er is er maar 1 nodig!!
Wat heb ik hieraan, dat weet ik ook wel, maar ondertussen zitten we morgen, na 3 maanden weer aan zijn bureau, en zijn we nog steeds niet zwanger.
Ik weet het niet meer hoor!
Ik hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat, en dat we niet weer weggestuurd worden, want zo voelde het een beetje.
Morgen zal hij wel  over de baarmoederfoto beginnen, worden we daarna zeker weer voor een paar maanden naar huis gestuurd! Nou dat wil ik niet.
Ik weet niet of ik wat te willen heb, maar op dit moment wel!!!
Zijn jullie ook voor een paar maanden naar huis gestuurd na de baarmoederfoto, of werd er gelijk een volgende stap besproken??
Zo ja, welke stap komt er na een baarmoederfoto??
Mijn man heeft zwak zaad, en de beweeglijkheid is minder, en ik ben al bijna een half jaar aan de clomid.......

Ik hoop wat van jullie te horen, alvast bedankt voor het lezen van mijn gezeur, maar het lucht me wel op.

Liefs Kwek

Hoi!
Wat een gedoe allemaal he? en dan heb je ook nog eens het gevoel dat je geen steek verder bent...
met de baarmoederfoto heb ik niet echt ervaring maar met kwalitatief slecht en weing zaad wel.
mischien heb je wat aan deze wesites;www.kinderwens.nl en www.stilverlangen.com
daar staat een hele hoop info over behandelingen en oorzaken.

gr. en succes!
kijk anders even op mijn weblog daar staan links
www.wonderkind.web-log.nl

Hoi Kwek,

Kan me voorstellen dat je je behoorlijk moedeloos voelt worden. Ik ben na de HCG foto, voor drie maanden proberen naar huis gestuurd. Ik kreeg wel Clomid mee maar helaas gebeurde er niet veel. Ik heb volgens mij ook helemaal geen eisprong gehad die maanden. Ze zeggen dat je na die foto meer kans hebt om zwanger te worden omdat je eileiders zijn doorgespoten. Ik weet wel dat ik die  foto bij een andere gyn had gehad als ik normaal heb (hij was met vakantie) en mijn eigen gyn was eigenlijk niet zo blij dat ik pas na 3 maanden weer een afspraak maakte. Ik zou als ik jou was gewoon vragen of je niet gewoon door kan gaan met de behandeling.

Ben zeer benieuwd wat je gyn gezegd heeft, laat je het weten.

Succes en sterkte ermee.
Groetjes
patricia

Bedankt voor jullie reacties.

Ik moest even stoom afblazen.
Vandaag dus bij de gyn geweest, en heb alles gezegd wat er op mijn hart lag.
Voor de baarmoederfoto wilde hij een afspraak maken, toen ik zei dat ik nu op dag 8 zat, zei hij dat het deze week dan nog moest!!
Geweldig toch! Hoef ik niet een maand te wachten.
Overmorgen is het al zover.
Ik heb 's middags lekker vrij genomen van het werk. Lekker naar huis na de behandeling.
Mijn man moet volgende week zijn sperma opnieuw inleveren, en over een maand hebben we weer een afspraak om alle uitslagen te bespreken.
Ik heb het gevoel dat er nu wat haast achter komt.
Dit waarschijnlijk omdat we net 3 maanden naar huis waren gestuurd.
Al met al een fijn gesprek vandaag.
Nu kan ik me alleen nog maar druk maken over de baarmoederfoto van aankomende donderdag. Maar goed, het is voor het goede doel.

Liefs Kwek

hoi kwek

Spannend allemaal ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik heb zelf geen ervaring met baarmoederfoto's....

Bij ons was slecht zaad het probleem en daar is het bij gebleven (we gaan nu voor icsi)

Ik wil je bij deze veel succes wensen en inderdaad het is voor het goede doel maar ook zenuwen horen erbij....

groetjes rozemarijn

Ik was al bijna 2 jaar bezig zonder resultaat. De man heeft slecht zaad, ik heb vijandig slijm en tot overmaat van ramp bleken beide eileiders dicht te zitten.  Ik heb ik een operatie gehad waarbij er 1 open gemaakt is.
Dus nog steeds met slecht zaad, 1 open eileider en vijandig slijm gingen wij de procedure voor IUI in en wat denk je?? ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! Helaas een miskraam gekregen maar ik was toch maar mooi zwanger ondanks alle gebreken. Wij waren er allebei zooooo van overtuigd dat we echt niet zelf zwanger kunnen raken (zonder medische hulp) maar het gebeurde toch.
Na de baarmoederfoto ben je een stuk vruchtbaarder en toen is het bij ons dus ook gelukt. Tevens waren we net zeeeer relaxed op vakantie geweest.
DUS de moraal van het verhaal!! heb vertrouwen in je lichaam want het gaat echt goedkomen!!
Enne trek je mond open bij die gyneacologen. Ons wilden ze na de miskraam weer een half jaar naar huis sturen onder het mom je bent zwanger geweest dus het lukt wel. Ik heb gewoon gezegd dat ik gek werd van al dat wachten en dat ik niet meer naar huis gestuurd wilde worden. Nou dan gaan ze even overleggen in het medisch team en wat denk je?? Net mijn 1e IUI gehad ZONDER WACHTTIJD. Helaas heeft een brutaal mens dus nog steeds de halve wereld.

Succes!!
gr.Inge

Terug
Bovenaan