Wat nu??

Hoi meiden, hopelijk kunnen jullie me weer een beetje helpen, want ik snap er echt niets meer van nu!

In het kort: ik had een miskraam met 12 weken zwangerschap op 2 augustus, hoefde niet gecuretterd te worden want alles bleek 'schoon'. Ik heb flink bloedverlies gehad daarna, tot 16 augustus, daarna een paar dagen bruine afscheiding. Op 19 augustus kreeg ik weer wat rood erbij en een dag later echt behoorlijk bloedverlies. Ik dacht dus dat dat mijn menstruatie was. Maar nou heb ik donderdag en vrijdag ook behoorlijke 'stolsels' verloren. Ik weet niet of dat bloedproppen zijn of dat het weefsel is, hoe kan je het verschil zien?? En als het weefsel is, dan heb ik nu toch niet een menstruatie, want dan verlies je toch alleen bloed? Ik heb geen pijn, alleen een beetje ongipijn in mijn rug. Moet ik hiermee naar de dokter of heb ik iets normaals?

Nou, alvast bedankt voor het 'aanhoren' van mijn verhaal!

Liefs, el

Jeetje el, wat vervelend allemaal.
Heb je na je mk wel een inwendig onderzoek gehad? Want wat je vertelt lijkt niet echt op een ongi.
Misschien kun je het aan je huisarts voorleggen... zou ik wel doen.
Sterkte, groetjes S

Hoi El.
Ik denk, want dit werd mij verteld door de gyneacoloog dat het de restanten zijn van je baarmoederwand.
Ik heb een curretage gehad, dus verloor veel bloed en ook nog twee weken na mijn curretage.Bij jouw is het op een natuurlijke manier gegaan en dit zou dan de restanten weefsel kunnen zijn.Ik zou toch nog even naar je huisarts gaan.Hij kan je misschien wat meer gerust stellen.Wat een gedoe overigens hé na zo'n miskraam.

Veel sterkte meid en hou je goed.
Liefs Yvon

Hoi El,

Ik sluit me bij de andere dames aan. Als het echt meer stolsels waren dan bij een gewone ongi dan zou ik even de dokter bellen, anders haal je je misschien van alles in je hoofd terwijl er misschien niets aan de hand is.

Succes!

groetjes F.

Hoi meiden, dank voor jullie reactie, en inderdaad: wat een gedoe na zo'n miskraam! Alles ligt overhoop, nog afgezien van je toekomstplannen die je bij moet stellen.
Mijn temperatuur schommelt al twee weken tussen 36,4 en 37,1 en ook heb ik al twee keer een positieve zwangerschapstest gehad terwijl ik zeer zeker niet alweer zwanger kan zijn (dus nog oud hcg in mijn lijf).
Voorlopig ben ik al reuzeblij dat ik geen echte klachten heb, maar ik zal maandag de gyn even bellen. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan