Wat nu???

Jasmijn ligt nog steeds ingebakerd, ze ligt in een inbaker zak, dat is een slaapzak zonder armsgaten! www.bakerzak.nl
dan hebben ze wel iets bewegingsruimte maar niet te veel!
we zijn nu bezig met afbouwen, maar dat gaat nog niet zo hard. toen ik gister avond Jasmijn uit bed wilde halen voor de fles vond ik haar op de zij liggend zonder dekentje!

ze rolt nog niet maar wel steeds op haar zij.
kinderen die omrollen mogen niet ingebakert liggen.

nu vind ik het erg eng dat ze gaat omrollen met die doek om!
deze doek is tot maat 86/

wat vinden jullie wat ik moet doen?

die bakerzak heb ik hier ook even gebruikt, maar was hier geen succes en gelukkig draaide hij toen nog niet.

Ben dus geen expert, maar begrijp je zorgen. Zou het cb wellicht een andere tussenoplossing voor je weten?

succes in ieder geval.

Hmmm, ik kan je ongerustheid wel voorstellen. Want als ze doorrolt op haar buik dan kan ze zich niet opdrukken. Misschien moet je het gewoon proberen zonder bakerzak. Misschien is ze wel zo gewend aan het vaste ritme en goed inslapen dat het zonder ook lukt. In elk geval succes.

Hoi,hoi,

Ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt. Maar volgens mij kunnen/mogen ze toch wel op hun buik liggen met de bakerzak. Dat wordt ook geadviseerd om te oefenen. Ingebakerd mag het in ieder geval niet, dat met de doeken van bv pacco.
Als ik jouw was zou ik het oefenen met Jasmijn en kijken hoe het gaat. Anders heeft het cb misschien nog wel tips.
Ik heb alleen de doeken van pacco gebruikt, want de bakerzak was voor Evi geen succes.

Succes ermee
Laat eens weten hoe het gaat,

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan