wat nu??????

hallo allemaal,
ik zit in dubio, ik had het tegen een paar mensen verteld dat ik zwanger ben en wat denk je er zijn mensen die hun mond niet kunnen houden. nou is dat voor mij ook niet makkelijk maar nu weten meer mensen al dat ik zwanger ben en ik woon op een klein dorp. en dan word er gepraat. nu ben ik bang dat mn baas er via via achter komt. dus wil ik het eigenlijk al gaan vertellen tegen haar. want als ze het van een ander horen is ook niet leuk. maar ben pas 7.5 weken zwanger. dus denk dat ik het morgen of zaterdag maar even ga vertellen.
aan de andere kant stel dat het fout gaat weten ze er ook vanaf dus kun je altijd met je verhaal terecht. wat zouden jullie doen?
groetjes mama09

Hoi!

Ik zou het gewoon vertellen.

Er is inderdaad een kans dat het fout gaat, maar die is maar 10%, 90% kans dus dat het gewoon goed blijft gaan!

Als er inderdaad zoveel gekletst wordt; het is altijd vervelend nieuws van een ander te moeten horen....

Succes!

Hoihoi,

Vervelend zeg dat er mensen zijn die hun mond niet kunnen houden! Ik zou eerst even bij jezelf verzinnen of belangrijke mensen het nu weten (familie en dichtbij vrienden) dan horen die het in ieder geval niet van een ander.

Toen ik zwanger was van de eerste heb ik het ook vroeg aan m'n baas verteld. Dit had als reden dat er teveel mensen (waaronder ik) in dezelfde week vakantie hadden aangevraagd. Dus heb ik die vakantie weer ingetrokken omdat ik dan toch met verlof zou zijn. M'n baas heeft toen wel netjes stilgehouden tot ik het zelf aan de rest van de collega's had verteld. (na de eerste echo met 11 weken). Dus als ik jou was zou ik het wel even zeggen tegen je baas en erbij zeggen dat je niet wilt dat ze het gelijk door verteld. Het is wel fijn ook denk is als ze het weet mocht het fout gaan hoef je het dan niet meer helemaal uit te leggen als je een paar daagjes vrij wil hebben.

Groetjes,
Jo

Terug
Bovenaan