wat nu???

ik ben nu 5 weken zwanger van het eerste kindje, nu had ik gisteravond een streepje bloedverlies en vandaag bruin bloedverlies....
Gaat het nu fout of heeft iemand hier ook ervaring mee?????

Hallo

Ik ben van t maart forum maar wil graag even reageren. Ik heb de eerste paar wk ook heel veel bruin oud bloed verlies gehad en ook zelfs 2 x wat druppels bloed. Schrok me natuurlijk ook kapot en hing direct aan de tel met de vk! Het kan heel goed een innesteling zijn en dat kan nog best eens vaker voorkomen in de eerste 3 maanden van je zwangerschap. Je baarmoeder is ook heel goed doorbloed waardoor er ook nog weleens een adertje kan springen bijv tijdens de gemeenschap. Bij mij is t in een keer gestopt en ik heb het best een tijd gehad!!! Hopelijk heb je er wat aan en ook als je t niet vertrouwd gewoon je vk bellen zij heeft mij toen echt gerust gesteld en ik kreeg zelfs ook gelijk een echo zo rond de zes wk en t hartje klopte toen al heel mooi. Succes ermee.

Gr. Tamjo( mrt 2011 forum)

Hoi,

Oh dat is schrikken zeg. Maar het kan van alles zijn hoor. Ik heb bij mijn eerst ruim 2 weken bloedverlies gehad en alles is toen ook goed gegaan. Maar het kan ook een voorteken zijn van een miskraam. Oud bloed is meestal nog niet zo erg, maar als het heviger wordt en je vers bloed gaat verliezen en / of buikkrampen krijgt dan kun je de verloskundige bellen of de huisarts.

Sterkte!!

heb net toch maar ff de verloskundige gebeld en ze zegt dat ik me nog nergens zorgen om hoef te maken ps als ik echt buikkrampen krijg en helder rood bloedverlies, toch weer een geruststelling.
pfff wat een stress een zwangerschap zeg hahaha.....

Terug
Bovenaan