wat nu?

A

Anoniem

Guest
Oke, nu was mijn NOD donderdag de 15e. Normaal altijd keurig op tijd. vorige maand 1 dag te vroeg en de maand daarvoor 2 dagen te laat. Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan. Negatief. Zaterdag heb ik een test gedaan, negatief. Zit te twijfelen of ik morgen nog een test zal doen. Ik voel me niet zwanger ofzo. Maar het voelt ook niet alsof de duivels eraan zitten te komen. Wat zouden jullie doen? Morgen weer testen? en dan met welke test? Had 2 voor 5 van kruidvat. die waren negatief. of gewoon wachten op de duivels!?

Liefs

Begrijp dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en niets is zo de-motiverend als elke keer een negatieve test in handen te hebben maar zolang die duivels er nog niet zijn zou ik toch hoop blijven houden en morgen gewoon nog een keer testen......anders kom je er helemaal niet achter en blijf je twijfelen. Als ie morgen weer negatief is (wat ik niet hoop) dan zou ik op de duivels wachten. Het is wel gek 4 dagen na nod....terwijl je een hele regelmatige cyclus hebt.....

Heb het overigens zelf in het begin (ong 6de ronde ofzo) ook 1 keer gehad. Altijd keurige cyclus en toen opeens 1 keer een cyclus van 35 dagen. Verder nooit meer gehad en alle verdere rondes keurig 28 dagen dus je lichaam kan je helaas ook goed foppen.

Sterkte! Duim voor je! Liefs Lynn.

Ohja....ik zou gewoon die Kruidvat testen (2 voor 5) blijven gebruiken!

Morgen nog eens testen, wie weet! Ik test ook niet altijd meteen 2 keer positief, zolang je niet ongesteld bent heb je nog kans!

Zal morgen nog eens testen, en anders ff bloedonderzoek laten doen? Vriendin van mij teste pas na 2 wee positief

Succes

Ik ga zo maar even naar het kruidvat om weer wat testjes te halen. Ben benieuwd! bedankt voor jullie berichtjes

Terug
Bovenaan