wat nu?

A

Anoniem

Guest
hey meiden, misschien dat sommige mij nog kennen ben 4 maandne geleden bevallen van ons 2de wondertje, nu ben ik nog steeds niet ongi maja kan kloppen gaf bv , sinds andere halve maand over gegaan op fles voeding,

nu heb ik vorige week last van ongi pijn zeurend gevoel en daarnaast ook eens beetje bloed in mijn afscheiding, nu heb ik dat heel klein beetje gehad ongi pijn weg en geen ongi te bekennen, nu heb ik last van gelige afscheiding nu heb ik op internet gezocht meeste gaat over zwangerschap,

nu heb ik getest overdag negatief nu morgen weer testen met ochtend urine,

probleem is me man wil geen derde , en dus aan mij ligt, heb hem gevraagt wat ga je doen als ik het niet weg wilt laten halen, zegt hij dood leuk weet ik niet.

wat moet ik doen? ben zo wie zo geen voorstander van weg halen, en ja wordt ff druk en ff moeilijk, en ja zal werk moeten zoeken maar in de avond uren zodat ik overdag als nog voor de kids kan zijn,

ik kan 2 dingen doen, 1 weg laten halen en later spijt krijgen en niet mee kan leven of 2 houden en ans dat ik alleen staand moeder wordt van 3 kids,

iemand ervaring hiermee en kan vertellen hoe zij er mee omgaat?

liefs

Hallo!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2de wondertje!

Ik vind dit een heel moeilijk onderwerp om op te reageren omdat wij al 19 maanden bezig zijn voor ons eerste kindje en nu een eerste IUI hebben gehad dus het is voor mij, gevoelsmatig niet te verkroppen om een zwangerschap af te breken. Ik hoop dat je dat uit mijn oogpunt kunt begrijpen.....

Ik snap van je man wel dat hij met deze mogelijkheid waarschijnlijk geen rekening heeft gehouden maar ja....It takes 2 to tango! Misschien draait hij wel bij als je een positieve test in handen hebt en zo niet.....tja, dan sta je waarschijnlijk voor de moeilijkste beslissing in je leven!

Sorry dat ik je niet beter kan adviseren!
Sterkte en ik hoop eigenlijk voor je dat je niet zwanger bent....... Hoef je ook niet na te denken over de gevolgen!

Liefs Lynn.

hey meis, ja sorry ik snap dat het heel gevoelig ligt en wil niemand er mee kwetsen, ik weet hoe klote het is om zwanger te worden, heb bij de eerste ene jaar over gedaan en bij de 2de ook de medische molen in gegaan, dus weete r alles vanaf,

en hij heeft deze mogelijkheid dat ik zwanger kan worden wel rekening mee gehouden en hij wist het, want heb vaak gezegt een condoom gebruiken aub, en ja soms waren we bezig denk ik shit condoom vergeten naja, als je maar niet in me klaar komt en ja wat doet hij, was wel ff boos in em zelf, maja ( sorry als het te over dreven is)

Ik gun het iedereen van harte en is niet zo dat als ik nu zwanger ben dat kind ongewenst is voor mij, gaat meer om wat moet ik doen, voor me zelf en de 3 kinderen kiezen, zonder baan,huis wat ik nog moet zoeken, of kiezen voor abortus en dus voor me man en leven met waarschijnlijk spijt er van hebben, dat is dus de keuzes .

veel s6 en sterkte lynn30

Ik bedoel het ook goed maar jeetje.....wat zal je met je gevoel in de knoop zitten. Zou ook eerlijk gezegd niet in jou schoenen willen staan maar ik wou dat ik je kon helpen/adviseren want wat is dit moelijk! Voor je hart en je geweten.

Misschien zijn er andere dames die je verder op weg kunnen helpen en wie weet zijn deze zorgen helemaal nog niet nodig maar ik kan me wel indenken dat je er op dit moment mee bezig bent.

Ik wens je heel veel sterkte meid! Liefs!

ja snap dat je het goed bedoelt, en dank je dat je probeert mee te leven , en ja ik ben er zeker mee bezig,

ik hoop ook dat er meerdere dames dit mee gemakat hebben of te maken hebben of iemand kent.

xxxxxxxx

Denk dat je eerst even af moet wachten of je wel zwanger bent. En als het zo is, je eigen gevoel volgen. Beetje cru om het zo te zeggen, maar je man is net zo verantwoordelijk en ja misschien is het niet zijn wens, maar hij zal toch ook zijn verantwoording moeten nemen. Ik persoonlijk zou geen abortus aan kunnen. Hij heeft nog tijd zat om aan het idee te wennen hoor. Zou hij echt zo ver gaan, om zijn 2 wel "gewenste" kinderen en vrouw achter te laten, omdat hij een derde niet ziet zitten? Misschien dat hij nu even in paniek is. Maar ik zou zeggen, laat het een paar dagen bezinken en ga dan eens een goed gesprek aan.

ey spertje, dank je voor je reactie, nee hij is niet in paniek , is hij nooit hij is altijd bot,kort en weet wat hij wil.

Of hij bij me weg gaat weet ik niet, ik heb het hem gevraagd en hij zegt dat hij dat nog niet weet, dus de kans is er wel.

als het zo is en wil het houden dan beslis ik dat met het gevoel dat ik er alleen voorsta, gaat hij niet bij me weg is mooi mee genomen maja is morgen ff afwachten, maar leuk is anders.

hallo dames, nou vanmorgen weer getest , ben niet zwanger, dus ik blijf nog heel even op het forum daarna ben ik eraf en misschien ben ik in de toekomst wel weer hier maar denk het niet,

ik bedank iedereen die hier op hebben gereageert.

wens iedereen heel veel s6 en sterkte met zwanger worden en hopenlijk gaat het lukken, ik weet een beetje hoe het voelt aangezien het bij me broer ook niet lukt.

liefs

Terug
Bovenaan