Wat nu?

Lique

New member
Iedere keer twijfel ik of ik nu wel of niet hier wat op het forum moet schrijven. Knoop doorgehakt, ik doe het gewoon. Misschien dat er iemand mij wat gerust kan stellen of wat onzekerheid weg kan laten nemen. Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik ben tussen mei en nu 3X vrij regelmatig ongesteld geweest. Nu moest ik op 14-8 ongesteld worden. Tot op vandaag de dag 26-8 nog niets en niets wijst er op dít moment op dat ik ongesteld moet worden. Mijn cyclus duurt nu 45 dagen. Ik heb 1 dag over tijd,en 7 dagen over tijd een test gedaan, maar negatief. Ik heb 2 dagen geleden de HA gebeld, de assistente wist het eigenlijk ook niet echt, en van een bloedtest heeft ze nog nooit gehoord. Ik weet nu niet of ik mij zorgen moet maken dat als ik nu niet zwanger ben, er dan misschien iets anders aan de hand is. Die onzekerheid is vervelend. Alleen het hier al typen voelt al lekker., maar misschienh is er iemand die dít herkent en mij kan vertellen wat te doen.
 
Helaas herken ik dit niet. Heb je misschien stress op dit moment? Dan wil het ook wel is langer uitblijven. Anders zou ik over een paar dagen weer een test doen. Misschien dat je nog niet genoeg hcg hebt in je lichaam.
 
Ik ervaar niet echt stress. Niet meer dan de maanden hiervoor. En toen werd ik ook ongesteld. Ik heb veel afleiding en probeer juist zo rustig te blijven.
 
Als je gestopt bent met de pil kan je lichaam je flink voor de gek houden, en het is heel normaal volgens mij (ontpillen) dat je lichaam er aan moet wennen aan de eigen hormonen. Ik heb er zelf ook flink last van misselijk brandendmaagzuur duizelig moe en nee ook niet zwanger.. Geduld
 
Terug
Bovenaan