wat onmeselijk

hoi allemaal
nou vandaag onze eerste punctie gehad vanochtend om 10 uur.
eerst 2 keer prikken om een infuus naaldje erin te zetten. toen alles steriel gamaakt.

en toen begon ze met het aanprikken van de eitjes....

nou meiden ik heb nog nooid zoon pijn gehad als vandaag. echt een verschrikking.
ik wil jullie echt niet bang maken en bij iedere vrouw is het anders.
maar ik heb ook nog endometriose dus de arts legte ons uit dat het daarmee extra pijnlijk is, en toch heb ik morfine gehad in het begin toen ze het er in spoot werd mijn hele lichaam slap en tegen de tijd dat ze begon had ik het gevoel of die morfine er al uit was, echt niet normaal. het voelde net of ze mijn hele baarmoeder eruit trok!!!!
nu heb ik nog steeds ontzettende pijn onder in mijn buik zodra ik wil gaan lopen dan begint het met me toch te steken.. ben benieuwd of het morgen beter gaat.

nu vanmiddag al begonnen met capsules inbrengen om te zorgen dat het slijmvlies dik blijfd, dit moeten we 6x daags 15 dagen lang blijven doen...

een zaterdag bellen ze ons op hoeveel eitjes van de 10 bevrucht zijn en dan zondag krijgen we de terug plaatsing.... spannend....

nou dames ik laat weer wat horen

groetjes claudia

Ja meid, bij iedereen gaat t anders. Bij mij is t reuze meegevallen de eerste keer, ben benieuwd hoe het de tweede keer gaat.

Je hebt nu gaatjes in de eiblaasjes zitten en die blaasjes kunnen zich weer vullen met vocht en dat vocht kan in je buik lopen en dat kan zo'n pijn veroorzaken, daarom moet je veel water drinken...

Doe rustig aan, ik heb vorige keer wel een dag of drie napijn gehad na de punctie....doe rustig aan meid!

Oh ja, wel een mooi resultaat hoor 10 eitjes!

Sterkte,

gr Yosha

Wat vervelens dat je er zo veel last van hebt gehad!
Wel goed dat er 10 eitjes zijn weggehaald! Dat moet wel een goed gevoel geven, volgens mij.

Maar die endometriose, hebben ze die niet weggehaald? Hebben ze bij mij vorige maand gedaan.

Sterkte met herstellen!

Liefs Daisy

Ik hoop dat jij jr snel weer beter voelt! En als je een terugplaatsing,krijgt en het gaat allemaal goed dan ga je dit vast snel accepteren.... Zal voor je duimen dit weekend!

@daisy

nou ze hebben dat drie jaar geleden geconstateerd en toen was het eigenlijk niet genoeg om het weg te halen. en de arst legte me uit door al die hormonen slikken en spuiten kan dat heel erg gegroeid zijn, dus vandaar.

Nu nog steeds erge buikpijn heb net het gevoel dat bij iedere stap die ik neem mijn hele zaakje van binnen eruit kan vallen. en doe dus al heel rusig aan.
heb er vanacht nachtmerries van gehad. zoveel efect heeft het gehad, terwijl ik het normaal alles wel goed van me kan afzetten!!!

maar morgen spannende dag dan krijgen we te horen hoeveel eitjes er zijn bevrucht, dus daar nu maar op consentreren...

meiden fijne avond allemaal

gr

Bij mij was het ook heel weinig,, maar ik lag toch open, haha. Misschien dat het darom bi mij is weggehaald. Wel balen dat het door hormonen zo snel toe kan nemen!

Ik ga heel erg voor je duimen dat je maar veel goede en vooral bevruchte eitjes mag hebben!

Succes!

Oh, jee..... Staat ons nog wat te wachten dan ( er van uitgaande dat we doorgaan naar IVF, nog 2 pogingen IUI te gaan) Morgen idd een spannende dag!
Ik zal ook voor je duimen, hoor!

Succes en Liefs!

Hoi,

hoe gaat t nu met je?

Ik ben morgen aan de beurt enne Star ik ben niet zenuwachtig hoor, vorige keer is t me reuze meegevallen. Ik slik morgen eerst een zware valium en bij aankomst krijg ik nog een pethidinespuit...hopelijk gaat t deze keer net zo goed als vorige keer!

Helaas zullen wij minder eitjes heben dan Clau..

Meid hopelijk krijg je snel een mooi embryo terug!

Doe rustig aan zolang je je zo beroerd voelt..

gr Yosha

Terug
Bovenaan