<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Gisteren door het dolle heen omdat ik een lichtpositieve test in handen had. Sinds dan hebben de onzekerheden het overgenomen en twijfel ik wat of het wel de goede kant op gaat.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik weet niet 100% wanneer mijn NOD is, omdat mijn cyclus toch wel licht onregelmatig is, maar 2 weekenden geleden had ik een positieve ovulatietest van CB! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Heb gisterenavond ook nog een CB digital gedaan en die gaf ook zwanger aan (1-2 weken), maar heb ook al gelezen dat het daarna ook weer negatief kan zijn. Ondertussen toch al wat getest (ik weet het té veel, maar de onzekerheid overviel me) en ik weet niet of het streepje nu donkerder of lichter wordt, ik vertrouw even mijn eigen ogen niet. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Wat denken jullie? <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Zou ik al een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedtest of nog wachten? <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Het zou ons eerste kindje zijn, dus ik ben echt een groentje en hoop dat alles goed gaat : </p><p>https://ibb.co/5K9pkks</p>