hallo allemaal
ik had donderdag mijn Nod en ik ben nu dus twee dagen over tijd.
ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief (dat was ongeveer nummer twintig mijn vriend wordt gek van me), maar het zit er nog steeds niet aan te komen.
gatverdamme wat wordt je daar onzeker van ik heb best wel wat verschijnselen maar dat kan ook weer een grapje van de natuur zijn.
ik heb hele pijnlijke borsten en ze zijn puntiger dan anders.
ik ben vaak moe en heb het koud.
als ik niet op tijd eet ben ik misselijk ook 's avonds.
ik heb een soort spierpijn in mijn onderbuik maar niet de hele tijd.
en ik heb een beetjes last van mijn rug.
en het belangrijkste mijn ongesteldheid blijft uit.
de klachten zijn allemaal niet zo erg als het lijkt hoor (nu ik het terug lees) ik loop en werk gewoon nog etc.
maar ik ben alleen zo onzeker van zal het nou wel of niet ik wil het zo graag dat ik bang ben dat ik mij van alles in mijn hoofd haal.
nou ik hou jullie op de hoogte.
groetjes tijger
ik had donderdag mijn Nod en ik ben nu dus twee dagen over tijd.
ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief (dat was ongeveer nummer twintig mijn vriend wordt gek van me), maar het zit er nog steeds niet aan te komen.
gatverdamme wat wordt je daar onzeker van ik heb best wel wat verschijnselen maar dat kan ook weer een grapje van de natuur zijn.
ik heb hele pijnlijke borsten en ze zijn puntiger dan anders.
ik ben vaak moe en heb het koud.
als ik niet op tijd eet ben ik misselijk ook 's avonds.
ik heb een soort spierpijn in mijn onderbuik maar niet de hele tijd.
en ik heb een beetjes last van mijn rug.
en het belangrijkste mijn ongesteldheid blijft uit.
de klachten zijn allemaal niet zo erg als het lijkt hoor (nu ik het terug lees) ik loop en werk gewoon nog etc.
maar ik ben alleen zo onzeker van zal het nou wel of niet ik wil het zo graag dat ik bang ben dat ik mij van alles in mijn hoofd haal.
nou ik hou jullie op de hoogte.
groetjes tijger