wat onzeker

hallo allemaal

ik had donderdag mijn Nod en ik ben nu dus twee dagen over tijd.
ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief (dat was ongeveer nummer twintig mijn vriend wordt gek van me), maar het zit er nog steeds niet aan te komen.
gatverdamme wat wordt je daar onzeker van ik heb best wel wat verschijnselen maar dat kan ook weer een grapje van de natuur zijn.
ik heb hele pijnlijke borsten en ze zijn puntiger dan anders.
ik ben vaak moe en heb het koud.
als ik niet op tijd eet ben ik misselijk ook 's avonds.
ik heb een soort spierpijn in mijn onderbuik maar niet de hele tijd.
en ik heb een beetjes last van mijn rug.
en het belangrijkste mijn ongesteldheid blijft uit.
de klachten zijn allemaal niet zo erg als het lijkt hoor (nu ik het terug lees) ik loop en werk gewoon nog etc.
maar ik ben alleen zo onzeker van zal het nou wel of niet ik wil het zo graag dat ik bang ben dat ik mij van alles in mijn hoofd haal.

nou ik hou jullie op de hoogte.
groetjes tijger
 
Mijn beste vriendin had ook 2 dagen na haar nod een negattieve test, maar een week erna had ze wel een positieve test. Ze is nu moeder van een kern gezonde baby.
Dus hoe moeilijk het ook is, heb nog even geduld!!! En probeer nog een paar dagen te wachten.
Enne de symptomen heb je zeker dus................
 
Hoi Tijger,

Echt vervelend voor je zo! Ik herken het allemaal zo goed! Ik zit nu inmiddels op dag 45 ofzo (ik raak de tel een beetje kwijt), ben nog steeds niet ongi, heb al weken rare borsten, gekke buik, last van mijn rug, vreselijk moe, veel honger (zelfs net na het eten), misselijk van de honger en ga zo maar door! Ik durf inmiddels niet meer te testen, heb al twee negatieve gehad. Ik hoop echt voor je dat het bij jou raak is hoor! Veel succes en geduld toegewenst! Liefs, Anke
 
Hi tijger,
K zit in exact dezelfde positie..heb alleen vandaag getest..hoop nu dat k t volhoud om nog een week te wachten met testen.
K probeer me geen illusies te maken...mijn droomwereldje leidt/lijdt zijn eigen weg al..
Anke; ook jij veel geduld en succes gewenst..t is te hopen dat t wat positiefs word!!
 
Hoi,
Ik wilde even vragen met welk merk je hebt getest...clear bleu schijnt het gevoeligst te zijn. Ik was nl ook 2 dagen overtijd en had met de CB een licht positief plusje. Ik ben dus echt zwanger.(3 testen gedaan hoor..) en het voelt nog erg onwerkelijk. Verder moet ik zeggen dat ik dezelfde symptomen heb als jij...
Ik duim voor je
Liefs Esther
 
Hoi
Ik zit in hrtzelfde schuitje al 3 dgn overtijd, raar gevoel in m'n buik, misselijk na het eten, zowaar honger als ik wakker word (en dat voor iemand die nooit ontbijt). Eerste test was negatief, durf 2e test nog niet te doen.....wachten is zo irritat....suc6
 
Terug
Bovenaan