Wat past er bij.............

Help meiden!!!!

We zijn al lekker aan het brainstormen over de naam van ons ukkie, maar ohhhhhhhh wat is het toch moeilijk.

Een leuke jongensnaam hebben we al vast staan, maar nu nog een meisjesnaam.
Natuurlijk vind ik de naam van mijn dochtertje het mooist, hahahahhaha, maar wat past er nou bij haar naam????

Haar naam is Maud.
We zoeken een korte, stoere naam!!
HELP!!!!!!

Groetjes Naomi

hallo,

ik vind norah een mooie naam..staat ook wel leuk bij maud.
of mila (alleen zit je dan met de m..is misschien lastig)
luna ook leuk en kort..
maar ja is zo moelijk, iedereen heeft weer een andere smaak!
succes ermee!

liefs yurah

Hoi Naomi,

Wat is het toch moeilijk om een passende naam te vinden.
Ik zit met hetzelfde probleem. Wij kunnen maar geen jongensnaam vinden die bij Naomi pas (zo heet onze dochter) jij nog suggesties???

Een stoere jongens naam die je niet zoveel   hoort.

Gr. Corrie

Hoi Naomi,

Joan
Mara
Britt
Elsa
Inez
Isis
Jill
Kira/Kyra
Loïs
Ruth
Reza
Nova

Misschien zit er wat tussen? En mij ook even helpen met een jongensnaam passend bij Feline zou mooi zijn hahaha

groetjes Maris

Hoi Corrie,

Aaron
Chiel
Damian
Ivan
Jarno
Joren
Jurgen
Midas
Mauro
Milan
Pepijn
Raoul
Timon
Yari
Wessel

Nou aardig wat namen die ik wel bij Naomi vind passen. Succes. En jij bent ook welkom om een jongensnaam te helpen vinden die bij Feline past.

Groetjes Maris

He meiden

Bedankt voor de reacties!!!!
Het blijft echt moeilijk, tuurlijk hebben we nog eventjes de tijd, maar ik wil er gewoon al uit zijn hahahahaha.

We hebben al wel een selectie gemaakt van namen, maar goed er kan zo maar weer verandering in komen hahahaha.

Vind zelf deze namen leuk bij Maud:
Britt
Bo
Iris
Ize
Lynn/Linn
Malou

Ohhhhhhhhh wat is het moeilijk!!!!

Groetjes Naomi

ps: Maris....... in welke stijl moet ik denken?
Vind zelf bij Feline
Jesse
erg leuk staan.

Hoi Noompje,

Mijn nichtje heet Jessie, dus Jesse valt af. Daarbij vind ik de naam niet zo leuk voor een volwassen man. Zeker niet gezien het feit dat ons kind best groot kan worden.
Zoek meer een naam zoals Daniël of Thomas. Beetje jaren 80 naam, maar dan niet veel voorkomend. En ik heb met elke naam wel wat hahaha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan