Wat past leuk bij deze naam?

Hallo meiden!!!!!!!

Voor een meisje zijn we er al helemaal uit (de voornaam)...!
Maar nu nog een leuke jongensnaam, en dat is echt een probleem.

We hebben al een zoon genaamd Sem
Mijn man vind Pepijn.. Bram.. Anne.. erg leuk voor een jongen.
Ik zelf vind Mike super leuk, en Job misschien?

Weten jullie nog iets orginelers???????????

Liefs supermams

nee helaas...

Wij hebben hetzelfde probleem!

De meisjesnaam hebben we al, maar die jongensnaam...zucht!

Vorige keer was het ook zo.
Toen hadden we al jaren een meisjesnaam maar de jongensnaam was een probleem.
We hadden op het laatst 3 namen en mijn man zei zelfs: kies er maar 1 uit hahahaha.

We hebben toen een meid gekregen: Merel.
En tja... welke jongensnaam past daarbij?
Of we hebben leuke namen maar die zitten al in de familie, die ga je dan ook niet gebruiken!

Moet het hier toch maar weer een meid worden dan  hahaha.

We hebben gelukkig nog even..

hoi ik had een orginele benz voor een jongen. mijn dochtertje heet mercedes als 1 naam krijg nu weer een meisje anders had ik de jongen benz genoemd je moet alleen wel van mercdes benz houden of het orgineel vinden haha in het buitenland is mercedes zo wel een voornaam als achternaam. en hier hoor je het heel soms ook als voornaam. succes ermee

Mijn oudste heet Jelle  en ik vind dat nog steeds een leuke naam, nu krijgen we weer een jongen en die namen zijn weer lastig hoor. Succes...maar ineens komt de naam zomaar langs. Liefs Elle

Hahaha.. Ja echt wel HEEEEEEEL lastig. Dan denk ik JA, dat vind ik mooi, en even later denk ik, of is toch die naam mooier... hoooooooooooooooow...

Ik blijf toch een beetje bij Mike (maikel, mikel) steken geloof ik, vind ik toch wel erg stoer. En Thijmen, maar dat spreek je weer zo raar uit, vind ik persoonlijk, net als Thijn... ook wel leuk, maar valt niet zo lekker in de mond zegmaar haha.. Maar ik wil er ook rekening mee houden, dat wanneer de kleine straks 50 is, dan moet de naam er nog mooi bij passen!

We dubben nog even verder, en kom maar op met een mooie naam! Alles is welkom!
Tot nu toe bedankt voor jullie reacties!

Liefs supermams

hoihoi

bedankt voor jou tips haha.

k heb een paar namen voor jongens :

iwan
yoran
kjell
jorn
milan
ramon

dat wasd onze top
wellicht dat je er wat mee kunt