Wat praktische vraagjes...

Goedemorgen dames!

Wij verwachten zeeer binnenkort ons tweede kindje en ik vroeg me een paar dingen af...

Heeft een van jullie ervaring met een mee-rij-plankje voor de kinderwagen? We zijn zo blij met onze huisige wagen dat ik 'm niet wil verkopen en er een duo-wagen voor wil terug kopen. Daarnaast heb ik Warren toen hij klein was ook best vaak in de draagdoek gehad. Dat wil ik nu eigenlijk weer maar voor langere uitstapjes zat ik er dan aan te denken 'nr. 2' in de reiswieg van de kinderwagen te doen en voor Warren een Kids-sit mee-rij-plankje. Dat is er eentje waar hij ook op kan zitten.
Iemand ervaring hiermee?

Dan nog eentje: we hebben sowieso een tweede kinderstoel nodig, maar vanaf welke leeftijd kunnen ze in de kinderstoel zonder dat 'baby/peuter' stoelverklein-ding? Wij hebben voor Warren een Stokke kinderstoel en nu uiteraard nog met dat plastic stoel verkleinding. Maar tot hoe oud zitten ze daar in? Maw, is het handig om een tweede stoel mét of zónder verkleiner te kopen? Iemand een idee?

Ben benieuwd!
Ik ga maar weer eens wat poetsen ;-) !!
X
Evje

Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar een vriendin van me heeft ook 2 kinderen waar maar anderhalf jaar tussen zit. Nummer 1 kon toen prima op het mee-rij plankje staan. En ook die vriendin deed de baby veel in de draagdoek. Lijkt me geen probleem dus.

Vraag 2 weet ik ook niet. Maar voor je baby in de kinderstoel kan zitten, kan Warren vast wel zonder stoelverkleiner. Ik zou gewoon de Stokke stoel zonder verkleiner kopen. Mocht Stan het toch niet kunnen, dan kun je die verkleiners heel goedkoop op marktplaats kopen. Want ik verwacht niet dat Warren nog lang in de verkleiner zit als je baby ook in de stoel kan zitten. Zonde om dan een nieuwe te kopen terwijl je die maar heel kort nodig hebt. Maar goed dat is mijn mening ;-)

Liefs Maartje

Hey,

Wij gaan ook zo'n plankje kopen, of een met zitje, die heb je ook.
Ik heb geen stokke stoel, maar een van blokker. Ik ben van plan om als baby richting kinderstoelleeftijd gaat een stoelverhoger voor Floor te kopen. Zij zit trouwens al een hele tijd zonder stoelverkleiner, en zit te twijfelen om het blad van de kinderstoel te halen, zodat ze aan tafel kan zitten.

Floor slaapt nu trouwens in haar nieuwe grote bed (zonder valrand oid) en dat gaat perfect!

Liefs,

T

Wauw, Warren moet echt nog in een ledikant hoor! Het is zo'n draaikous in bed, lakens en dekens heeft hij alleen de eerste week gehad.. Voordat ik ga slapen spiek ik altijd nog even bij 'm, meestal ligt hij dan overdwars bij het voeteneind of andersom.

Ook zitten zonder stoelverkleiner gaat 'm niet lukken, hij kan heel zoet geconcentreerd eten, maar als hij moe is gaat hij wiebelen en hangen, zonder verkleiner kukelt hij zo de stoel uit.

We gaan binnenkort maar eens zo'n plankje aanschaffen, ben benieuwd.
Ik ben zo benieuwd wat Warren van zijn zusje gaat vinden..

X
Evje

Terug
Bovenaan