wat""s kebeurt hier???????????/

A

Anoniem

Guest
beste meiden...

jeetje zit net allemaal berichtjes te lezen... wat een haat hier ineens?!? mensen die elkaars dode babys toe wensen enz.. wat is dit? is tog niet normaal? wat is er gebeurd???? schrik er gewoon van...

gestresste cenn...

Hoi Cenn,

ja er heeft er maar een zo'n vreselijk berricht gestuurd en dat is Wever. Ik zelf heb een e-amil naar de redactie gestuurd want ik vind dat geen normale reactie. Dat mens is gestuurd. En bederft hier de pret.
Verder is onder ons meiden niets aan de hand. Zijn alleen kwaad op dat mens.

Liefs van Shirley.

wie en welk bericht was dat dan? was het zo erg dan?
gelukkig is er met de rest vd meiden niks aan de hand...!!!

xxx

Myra Wever reageerde vandaag om 11:23
Dit is toch niet te geloven: meteen zwanger .
Dat soort slettebakken moeten hier niet op het forum komen.
Wij zijn al ..........jaren bezig, maar nog steeds niets.

Stelletje hoeren, en ik hoop dat iedere baby in jullie slettebuiken, dood gaat, en jullie een miskraam krijgen.

Zo, dat moest er uit, en als ik een zwangere hoer tegen kom zeg ik altijd: gore slettebak

Dat is dus het bericht beste Cenn en daar mogen we toch kwaad over worden he ???
Ik vind het in ieder geval niet normaal.

Liefs van Shirley.

Hallo meiden,

Ik ben inderdaad ook rot geschoken. Compleet belachelijk dat iemand zo reageert.
Fijn dat er zo snel op is gereageert door de rest. Ik kom pas net weer online.

Het beste is misschien om deze tekst niet meer te kopieren zodat dit er niet nog lang in blijft staan.

Verder wens ik iedereen zwanger of niet het beste toe.

Is er al gereageerd door de beheerder????

nathalie

Jeetje zeg, dat doe je toch niet!

Je hebt helemaal gelijk nathalie... hoe minder aandacht we d'r aan geven hoe sneller als het bericht weer weg is.

Gr. Leah

jeetje zeg.......!!!!?!?!?

dus dat reageerde ze...? moje... heftig...! kan me voorstellen dat je jaloers kan zijn en afgunst hebt,ma je hoeft niet zo te reageren idd!!! hoe klote je je ook op dat moment voelt!!! hopelijk gaat ze dat zelf ook inzien...

en ik ma denken dat ik erg was...(hi)

he lieve meiden.... wij gaan op een gewone manier verder!!! niks van aantrekken!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan