wat raar

A

Anoniem

Guest
Ik heb iets heel raars meegamaakt vind ik zelf...
Ik moest 29-1 ongi worden, werd het niet. Toen op 1-2, dus 3 dagen later wel, maar pas 's middags. Tot vrijdag avond, dus ruim 1 dag. Toen weer niks, en toen zondag nog een halve dag. Nu is het weer helemaal over. Wat is dit???? Ik snap er niks van. Ik weet niet goed of ik nou echt zwangerschaps kwaaltjes heb. Ben wel steeds misselijk, snel braakneigingen en moe en labiel  maar ik heb ook half de griep. keelpijn, hoesten enz. Dus wat is dit allemaal?? Ik  weet niet wat ik er van denken moet...
Ik hoop dat jullie iets weten??

Misschien een innestelingsbloeding???
Ik zou een test doen als ik jou was.

liefs Nathalie.

Hoi,
Kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. Ook kan het zijn dat je zwanger bent en dat je kleine bloedinkjes hebt. Als je zwanger bent is namelijk je baarmoedermond meer doorbloedt en bijv. stevig hoesten/sex kan een bloedinkje tot gevolg hebben. Is niet erg.
Ik heb zelf een innestelingsbloeding gehad bij mijn tweede dochter. Zag het aan voor menstruatie, het duurde een dag of 3. Wel veel minder bloed en donker van kleur.
Maargoed, ik zou het toch in de gaten houden en bij twijfel toch even een test doen, je weet maar nooit.
Ivy

Het was inderdaad bij mij ook niet licht en helder, maar echt donker.
Vanavond gaan we samen even nadenken wat we gaan doen, of we toch zullen testen?? Ik vind die testen altijd zo duur, en dan vind ik het zo weggegooid geld als het niks is en denk dan al snel dat ik me aanstel??

Tot gauw!!

hoi,
Waarom koop je geen test via het internet. Ik gebruik zelf mat care, en ben er tevreden over, hier lees je ook meerdere positieve ervaringen over dat merk..
Veel succes.
groetjes Mylene

Hoi,
Spannend hoor. Ik zou als ik jou was nog even wachten met testen hoor. De meeste test reageren pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden, ookal ben je technisch gezien dan al eerder zwanger. Het hcg hormoon heeft tijd nodig om op bepaald level te komen, elke dag meer zwanger is meer hcg en daar reageren de tests op.
Bij te weinig hcg heb je kans op een negatieve test.
Ivy
Ps: het wachten is altijd zo moeilijk!!!!

Terug
Bovenaan