Wat schaft de pot???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wat zetten jullie vandaag op tafel, ben wel eens benieuwd en misschien ook nog leuke gerechten om  ook eens te maken..soms zo moeilijk te bedenken wat we die dag weer eten!

Wij eten vandaag Macaroni, is een van de favorieten van de oudste 2, voor de jongste kook ik de macaroni zonder zout en roer er een klein beetje saus door van ons!

Gr MJ

Hoi MJ,
Zag dit topic onder andere ook bij het 'zwanger uitgerekend in december' staan, keek ik even voor wat inspiratie, inderdaad erg leuk om te lezen en voor men die geen idee heeft wat te koken...
Vanavond maak ik een quiche van gehakt (stroganoff gehakt!), prei(met creme fraiche aangemaakt), spekjes en geraspte kaas.Met een kop soep erbij.Gisteravond hadden onze oudste dochters een kerstdiner op school, in hun klas.Mama's (en culinaire papa's) konden een gerecht maken en meenemen, mijn quiche doet 't dan erg goed...alleen je gaat naar school met zo'n heerlijke nog warme quiche en weer naar huis met een lege bakvorm...tja, de dag erna had ik toch eigenlijk wel zin in een stukje quiche voor mezelf ha ha!!
Dus vanavond: quiche!!!
Groet Roos.

.......... kliekjes uit de vriezer. We zijn allemaal behoorlijk ziek hier en ik heb dus NIETS meer in huis. Dus hebben we de vriezer maar geplunderd om te kijken wat daar nog uit te halen valt. En daar was nog wat spaghetie bolognese te vinden, ook pasta dus. Zifjon eet voor een keer maar mee anders kook ik altijd appart voor hem (wel het zelfde maar zonder zout en kruides).

gr van een zieke boeg hier.

Hoi!

Hier ook uit de vriezer, maar niet omdat we ziek zijn maar omdat mn mannetje er niet is en ik geen zin heb uitgebreid te koken.

Voor mij: macaroni. Voor Lise: aardappels en broccoli, met een klein beetje kaas erdoor...smullen!

vanavond eten wij bloemkool met kaassaus, aardappels en vissticks, morgen broodje shoarma met salade. Mijn dochtertje krijgt bloemkool met gekookte aardappels, bakjes in de vriezer, lekker makkelijk.

door het overlijden van me moeder eten we al 2weken mee bij me vader..
normaal ben ik geen aardappel mens haha maar bij ons thuis dus wel
ineens eet ik nu ook dus heel gezond wat natuurlijk wel goed voor me en de beeb in me buik is dan haha.
normaal ben ik echt een pasta eter enzo en eet ik mss 1keer in de week aardappelen.
nu eet ik het bijna elke dag en het rare is bij pa vind ik het wel heerlijk hihi.

vandaag kook ik er weer en nu eten we een keer kipkerrie met een lekker uitje erdoor een shampignonnetje heerlijk...ik maak er ook altijd een roerei voor me bij

Hallo

Leuk topic kunnen we nog wat van elkaar leren ik ga vandaag lekker hutspot eten morgen friet . Zo hebben we ook een vast ritueel zondags eten we meestal pizza.

groetjes lisette

Hallo,

Nou wij eten vanavond een zoete rijstschotel, favoriet bij de oudste,, zo proberen we iedereen tevreden te houden!! Ik beperk het zout een beetje dan kan de jongste gewoon meeten!  
Die quice(schrijf ik dat goed??) klonk ook wel heel lekker,! en de hutspot ook maar dat eet mijn man absoluut niet, dus volgende week maar een keer naar mn eigen mama om het daar te eten..haha

Wij hebben geen vaste dagen voor iets, maak soms wat extra voor in de vriezer, lekker makkelijk als ik geen zin heb om te koken, of idd ziek ben..

Eet smakelijk alvast!

Gr MJ

Terug
Bovenaan