wat smeren jullie op muggebultjes?

A

Anoniem

Guest
hallo,
de vraag zegt het al marijn zit onder de muggenbultjes maar is er ook speciaal spul te krijgen voor baby's?
de normale muggezalf lijkt me nogal agressief en marijn sabbelt veel op z'n handjes en armpjes.
of is er een huismiddeltje voor, hoe doen jullie dit?
groetjes henny

Ik smeer muggebultjes altijd in met Sudocreme. De roodheid verdwijnt dan snel. Rowan heeft op zich weinig last van de bultjes.

Groetjes,

Annemiek

ik weet niet of het helpt, maar ik heb prikweg gehaald. Loek heeft nog geen muggebulten gehad. Niet gezien tenminste.

Danny slaapt tijdelijk in zijn campingbedje met zijn eigen matras omdat dit van gaas is en ik daar een klamboe voor heb die je over de bovenkant spant (topmark) hij werd helemaal lekgestoken en vorige week hebben we 2 uur achter een mug aangezeten en niet kunnen vinden. 's morgens werden we wakker en niet wij zelf maar danny had 4 muggenbulten op zijn hoofdje en 1 op zijn duimpje. Dus dat was ik goed zat.

Ik smeer er niets op. ze trekken vanzelf weer weg.
Hopen dat hij er nu niet meer oploopt, ik vind het zo zielig.

groetjes irene

bij de drogist heb je speciale prik weg voor baby's

groetjes

hoi hoi,

gelukkig heeft mijn zoontje nog geen muggebulten opgelopen, maar ik heb al voor de zekerheid (en voor me eigen) een flesje bye bite junior gehaald, speciaal voor de baby. Het is honderd procent natuurlijk. Kun je gewoon bij de drogist halen, zelf heb ik het bij de DA gehaald, daar hadden ze trouwens ook van die ballen, van dat merk, die de muggen verdrijft.
Zelf had ik ook al calendula zalf bij de etos vandaan die is tegen zonnebrand en insectenbeten.

Liefs,

ik gebruim ook niets, ik hen niet de indruk dat hij er last van heeft

Terug
Bovenaan