wat spannend allemaal!

marijtje85

New member
Hallo meiden,

Vanmorgen ontdekt dat ik in mijn vijfde week zit! Althans, dat is het vermoeden, uiteraard moet daar nog uitsluitsel over komen. Echt heel erg spannend allemaal! Ik had al wel echt door dat ik zwanger was, "raar" gevoel, pijnlijke borsten, moe. Maar dan nog, wat een geweldig beeld om dat streepje te zien! Voor de zekerheid 2 testen gedaan, maar beide gaven al heel erg vlug dezelfde uitslag. Niks een minuut wachten, ik wist het al binnen 5 seconden ofzo.

Ik wil iedereen een heel fijne zwangerschap wensen en hoop hier af en toe met elkaar te kunnen kletsen!

groetjes marije
 
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook ik ben er net achtergekomen dat ik zwanger ben en vind het allemaal behoorlijk spannend en eng.

Toch raadt iedereen me aan te genieten en er niet teveel over na te denken. Laat de natuur zijn gang gaan...
 
Wat leuk, al die reacties. Ik vind het inderdaad fijn om van me af te schrijven en ook om andere te helpen. Joh, wat leuk, bully, dat je ook zwanger bent. Spannend inderdaad he? Ik kan het ook echt niet voor me houden, heb vandaag speentjes met I love opa of oma erop gekocht want zondag willen we het tegen de ouders gaan vertellen. Heel leuk, maar ook wel heel eng. Ik heb er wel vertrouwen in, maar ja, je weet maar nooit.

Heb jij ook de neiging om nu al allemaal schattige kleertjes enzo te willen kopen? Ik moest me echt onhouden.

Heb je al last van kwaaltjes?

groetjes marije
 
Terug
Bovenaan