hoi hoi,ik ben tessa en ik ben 21 jaar en ben nu 37 weken en 1 dag zwanger.
ik kan echt niet wachten tot me kindje eindelijk komt!
maar aan de andere kant ben ik ook zo bang,je hoort zo veel verhalen.
er gaan zo veel dingen door me hoofd,ik vraag me van alles af.
ik kan het nog steeds niet geloven dat ik een kindje krijg,ik ben zo gelukkig.
maar daardoor ben ik ook zo bang,kan ik het wel?raak ik niet in paniek?
waneer moet ik naar het ziekenhuis?zal ik me niet aanstellen en door die gedachte
misschien weer te lang wachten met naar het ziekenhuis te gaan.ik ben zo bang
dat er iets fout gaat tijdens de bevalling en dat we alsnog met lege handen naar huis gaan.ik wil zo graag een kindje met me vriend opvoeden,hij is echt de beste voor mij dan he!(iedereen zegt dat meestal over zijn vriend)ik wil hem dat geluk gewoon zo graag geven dat ik echt bang ben hem teleur te stellen.ik blijf maar denken alles komt goed,maar in me hart ben ik toch wel heel erg bang.ik hoop dat ik niet de enige ben die van die rare gedachtes heeft,ik probeer maar positief te blijven he!groetjes aan iedereen!!
ik kan echt niet wachten tot me kindje eindelijk komt!
maar aan de andere kant ben ik ook zo bang,je hoort zo veel verhalen.
er gaan zo veel dingen door me hoofd,ik vraag me van alles af.
ik kan het nog steeds niet geloven dat ik een kindje krijg,ik ben zo gelukkig.
maar daardoor ben ik ook zo bang,kan ik het wel?raak ik niet in paniek?
waneer moet ik naar het ziekenhuis?zal ik me niet aanstellen en door die gedachte
misschien weer te lang wachten met naar het ziekenhuis te gaan.ik ben zo bang
dat er iets fout gaat tijdens de bevalling en dat we alsnog met lege handen naar huis gaan.ik wil zo graag een kindje met me vriend opvoeden,hij is echt de beste voor mij dan he!(iedereen zegt dat meestal over zijn vriend)ik wil hem dat geluk gewoon zo graag geven dat ik echt bang ben hem teleur te stellen.ik blijf maar denken alles komt goed,maar in me hart ben ik toch wel heel erg bang.ik hoop dat ik niet de enige ben die van die rare gedachtes heeft,ik probeer maar positief te blijven he!groetjes aan iedereen!!