Wat stom van me!!

Ten eerste ben ik blond dat maakt de zaak duidelijk...
Gisteren stond ik mijn tanden poetsen terwijl de pak van friso comfort op de aanrecht staat. Ik denk dat zal ik s lezen..
Staat er dat je die voeding moet maken met gekookt water. Dus niet afgekoeld maar gewoon heet...
uhum, dat krijgt ze nu dus al zeker 2 maanden maar nog nooit goed gelezen. Dus ik aan t proberen met gekookt water. Ze heeft gisteren 5 flessen gehad op die manier klaar gemaakt en wat denk je.... 3 poepluiers!!!!!!!!! Jippie.. Meestal heeft ze met veel geluk 1 poepluier per dag en veel krampjes. Gisteravond waren de krampjes al minder. Normaal huilt ze na de fles door de krampjes en gisteravond om 7 en 11 uur niet meer!!Vanmorgen bij de 2 flessen ook niet en ze had al 2 poepluiers! Ik ben zo blij! hihi
Groetjes Carla

Nooit verwacht dat dat zo veel zou schelen! Gelukkig voor je kleine meid dat je erachter bent gekomen! (Toch mijn eigen pak voeding eens gaan lezen ;))

gr. Ilona

Ik gebruik Nutrilon, maar dan maak ik eerst het water warm in de magnetron en dan pas doe ik de voeding erin. Ik heb gehoord dat als je het opwarmt met de voeding erin dit niet echt goed is. Waarom weet ik eigenlijk niet meer

Ik gebruik altijd gewoon warm water uit de kraan..altijd net ietsje te warm en dan melkpoeder erbij, dan is het meteen op de goede temp  en dat gaat perfect...geen  toestanden met afkoelen of opwarmen in de magnetron

(dit was overigens de manier zoals de kraamverzorgster het zei toen ik vroeg hoe dat ging met gewoon water uit de kraan, bij de oudste moesten we namelijk nog gekookt water gebruiken, dat deed ik trouwens in een thermosfles, liet het afkoelen tot net iets te warm, zodat ik altijd kant en klaar water had...nu doe ik dat als ik op stap ga en niet weet of ik een kraan in de buurt heb)

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan