Wat stopt sint in de schoen???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben benieuwd wat jullie geven met sinterklaas, met name voor de jongste vind ik het heel moeilijk, hij heeft al zo veel speelgoed van de oudste 2??
Nog goede ideeen hier??

Gr MJ

Hoi hoi!
Weet je hoe ik het altijd bekijk...ik geef cadeautjes niet alleen wat leuk is voor dit moment, voor deze leeftijd maar voor het hele komende jaar.Want de eerst volgende keer dat het weer Sinterklaas is, is volgend jaar...
Dus als voorbeeld: nu is mijn jongste dochtertje 8 maanden, en ik koop zo'n plastic simpel loopfietsje voor haar, (Blokker, ik meen 7,49 euro)  heeft ze daar wat aan tegen de zomer volgend jaar.Snap je?Want om nou alleen maar boxspeelgoed te kopen, omdat ze  NU in die fase zit...Gewoon kijken naar wat leuk en vooral nodig is voor de komende 12 maanden.
Misschien heb je daar wat aan!
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi,

Yordi krijgt van de sint in ieder geval 2 van die leuke houten autootjes die ze bij de kruidvat in de aanbieding hadden. En die zak met duplo blokken die ze bij de kruidvat in de aanbieding hadden. Leeftijd stond vanaf 12 maanden en yordi wordt straks 16 januari 1 jaar. Vooral omdat yordi dus ook al gauw jarig is, wisten we eigenlijk niet zo goed wat we moesten kopen. Voor zijn verjaardag willen we zo'n babywalker kopen en zo'n zilveren schoen of rammelaar en daar laten we zijn naam en geboortedatum in graveren. En van de rest van de familie vragen we dan cadeaubonnen, zodat we zelf kunnen kijken wat hij nodig is. Van de sint krijgt yordi verder ook nog wat speelgoed geloof ik(kweet niet precies wat de opa's en oma's gekocht hebben)
Dus daarom hebben wij wel wat speelgoed gekocht, maar ook waar hij wat langer mee kan spelen.

Liefs marielle

heyhey

wij houden het heel erg simpel
van sinterklaas krijgt nathalia kleertjes. ze snapt er toch niks van.
en in de schoen? doen we helemaal niks.
zouden we nou een ouder kindje hebben, ja, dan kan je idd niet zeggen ik doe bij de oudste iets in de schoen en bij de jongste niet.

voor kerst krijgt nathalia een beetje speelgoed en een nieuwe auto stoel
en voor de verjaardag( is pas in feb, maar t is dichterbij dan we denken:D)
krijgt ze speelgoed, zodat ze het jaar weer vooruit kan :D

liefs, do

De oudste krijgt een Sint kleurboek in haar schoen, daar heb je op 5 december natuurlijk niet veel meer aan. En dan moet de jongste natuurlijk ook iets. Die krijgt een Sint cd. Leuk voor allebei.
Andere ideeën, een voorleesboekje over Sint, handpoppen van Sint en Piet, allebei leuk voor later en ook oudere kinderen. Bij Etos hebben ze ook een badboekje over Sint, dat is echt voor baby's.
Er was al eerder een topic over Sint. Daar zou je ook nog voor ideeën kunnen kijken.

Hoi,

Ja ik denk dat ik voor de jongste meer iets koop voor het idee, kerst en 10januari is hij jarig, dus dan krijgt ook weer wat, en voor de oudste heb ik voor allebei een gezelschapspel uitgekozen,, wel wat duurder maar daar hebben we wel weer jaren plezier van!
Stoppen jullie bij de jongste ook iets van snoepgoed erin?? ik dacht aan een rijstewafeltje,, hij is zo jaloers als hij niks te eten krijgt n de andere wel..haha eigenlijk wel grappig!

Gr MJ

Oooooo snoep, ik had alleen nog maar aan een cadeautje gedacht. Maar dat is 1 keertje, ehh ik kan moeilijk er een potje indoen. Rijstwafels vindt ze niet lekker, maar misschien rozijntjes????

Hallo,

Hier gaan er liga's in en rozijntjes en een manderijn en een peer. hihi Denk dat Mexx er heel hard om moet lachen maar die vertel ik gewoon dat Jayna nog niets anders mag en dat sint dat weet  en dan snap ze dat wel.

succes met shoppen
kus wen

Terug
Bovenaan