wat te doen bij een lange cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie mij helpen,na de bevalling van mijn zoontje heb ik een zeer lange menstuatie overgehouden tussen de 40 en de 50 dagen,nu is mijn vraag of jullie weten of je daariets tegen kan doen, en ik ben bezig nu voor een tweede baby,maar na 10 rondes is het tot nu toe geen goede zwangerschap geworden..Weet iemand of er tabletten of iets dergelijks zijn om je menstratie normaal te laten verlopen?
voor mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik een cyclus van 28 tot 30 dagen.

groetjes, nice

hey

ook ik heb een lange cyclus en heb een tijdje teunisbloem olie geslikt en dat werkte aardig mijn cyclus werd er wel korter van misschien kun je dat eens proberen het is gewoon verkrijgbaar bij etos en kruidvat.

succes en hoop dat je snel zwanger mag worden.

groetjes madij

Bedankt voor je advies, kan je dat gewoon bij de kruidvat kopen en wat kost het ongeveer?

ik hoop dat jij ook snel zwanger bent.

xxx nice

volgens mij zo rond de 6 a7euro.
typ het anders een bij google in daar kun je wel meer info krijgen over teunisbloemolie.

groetjes

Heb niet direct een antwoord op je vraag, maar kun je niet gewoon je vraag/probleem voorleggen aan je huisarts?

Ik heb wel ervaring met lange en onregelmatige cyclussen trouwens, maar omdat het zwanger worden wonder boven wonder wel snel lukt hier, heb ik er tot op heden geen actie op ondernomen.
Ik heb sinds het stoppen met de pil (3 jaar geleden) maar een paar cyclussen gehad (grotendeels ook door zwangerschap en borstvoeding): 98 dagen, 75 dagen, 38 dagen, 70 dagen. Ondanks die niet te voorspellen cyclussen van mij is het zwanger worden gelukkig niet echt een probleem. Ben nu 3 keer zwanger geworden (2e werd miskraam met 11 weken).

Veel succes!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 12 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan