wat te doen bij krampjes, iemand de goude tip

Ik gebruik al infacol, wat wel heel goed helpt voor het boeren, en cinababy vandaag begonnen met venkelthee, we gebruiken al nutrilon omneo wel in combinatie met gewone voeding want alleen omneo gaat hij spugen. Volgens mij heb ik nu alles opgenoemd, heeft er iemand nog een tip die hier nog neit staat, fietsen emt beentjes doe ik al buikje masseren.
Het is zoooo zielig.

Gr WENdy

Bij mij hebben ze een warme kruik voor het slapen gaan geadviseerd.l Even lekker tegen het buikje en dan weghalen. Ook scheint het beter te zijn om niet te veel,kleine beetjesmelk te geven .dan moeten de darmpjes steeds blijven werken. Dus normaal gesproken moet er 3 uur tussen de voedingen zitten zodat de darmpje rust krijgen.
Succes!!! x

Geen gouden tip, het is nl echt iets waar ze doorheen moeten hoe zielig ook :-( ik weet makkelijker gezegd dan gedaan hoor, mijn hart breekt ook als Lotte erg last heeft...

Wij doen ook warm pittenzakje op dr buik, masseren, op haar buik op je onderarm dragen, op dr buik neerleggen, een warm badje, een wandeling in de kinderwagen.

En wat vooral belangrijk is denk ik is niet teveel wisselen van voeding en middeltjes... Infacol encinababy kunnen ook averechts werken..

Onze huisarts zegt dat het allemaal middeltjes zijn om ouders gerust te stellen... Maar goed sommige mensen zijn er wel erg over te spreken!

Ik heb ook wel gehoord dat je de fles kunt aanmaken met rooibosthee...

Blote huid op huid is ook fijn, dus buik op buik..

hallo ik ben een maart 2011 mama.
mijn dochtertje had de eerste 2 weken ontzetten krampen. wij zijn toen overgestapt op de extra care voeding van kruidvat. meteen na de 1e voeding was het al te merken. ze had nergens meer last van!
wat wij daarvoor deden was haar op haar buik op de arm dragen. zodat haar buikje warm was.
ze is nu 8,5 maand en met 4 maanden zijn wij naar de standaard voeding gegaan.

Helaas ook hier geen gouden tip. Hij huilt hier momenteel 6 uur op een dag van de pijn van zijn darmen en maag. Zoek dus ook nog steeds de gouden tip en hoop die morgen met de kinderarts te vinden.

Niet te snel voeden, gewoon je schema aanhouden!!! Als je op verzoek voedt, dan echt minimaal twee uur ertussen houden!! Warme melk is lekker en voelt fijn aan in hun buikje, maar werkt averechts. Dus niet maar gaan voeden zodat ze weer even stil is!!

@femmmke is het van krampjes? wordt nog wel eens gedacht terwijl het een spierspanning in het lichaampje is.... te zien aan overstrekken dus een plankje worden

krampjes is beentjes juist optrekken.....
Wij hebben dit met onze zoon namelijk ook gehad... misschien is voor jou de goudentip www.huilbaby.nl (met 2 sessies in een week hadden wij een lachende knul)

Terug
Bovenaan