Wat te doen bij lange cyclus?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik ben hier nog redelijk nieuw, 30 jaar en klaar voor ons eerste kindje... Maar er is geen snars te snappen van mijn cyclus.. 34 - 21 - 48 en zit momenteel op dag 52. Zijn er nog meer mensen die hier "last" van hebben? Ben nu een half jaar gestopt met de pil, dus zou er nog alles mee er maken kunnen hebben. Lastig als er geen peil op te trekken is, nu laat ik de alcohol staan op feestjes (niet erg) en denk ik na over rauw eten... </p><p>nog meer mensen die hier tegenaan lopen???</p>
 
Welkom!
Wij zijn bezig met ons 1e kindje, ik ben 28. Na het stoppen met de pil, oktober 2017 zijn we niet direct voor een kindje gegaan, ik stopte ivm de hormonen. Cyclus was ook zoals die van jou, 28-35-53-33 etc... Geen peil op te trekken. Oktober 2018 besloten om voor een kindje te gaan, cyclus was nog steeds ruk! Toch zwanger geraakt in februari, helaas een miskraam met 10 weken. Zwanger worden kan dus wel met onregelmatige cyclus! Na de miskraam is mijn cyclus weer ruk; 23-34-nu zit ik op dag 36... En nog geen menstruatie. Al een test gedaan; negatief. A.s zaterdag nogmaals testen mits er geen menstruatie is....
Ook ik drink sinds onze kinderwens niet meer, deed ik al weinig! Rauw vlees eet ik nog wel gewoon totdat ik zwanger ben..
 
Succes! Hopelijk snel zwanger!
 
Hi Misnegeneen!
thanks voor je reactie, ik wacht ook maar geduldig af... soms wel lastig maar goed!
Bij hoeveel dagen cyclus doe jij een test? Ik heb hem nu gedaan bij dag 48 maar die was negatief...
Hoop dat jij ook snel een positieve test in handen hebt!
 
Hallo, ik ben in juni gestopt met de pil. Eerste cyclus was 38 dagen. Dus dacht Nice. 
Maar toen was het 55 dagen,  maar ben meteen in 2e cyclus begonnen  met ovulatietesten. Ovulatie wel gevonden op dag 40. Was al sinds dag 10 aan het testen, dacht het komt niet meer maar was zo blij toen ik hem vond. Haha dat geeft me wel wat houvast. Ivm werk kunnen wij niet om de dag seks hebben dus met ovulatietesten weet je ook wat beter wanneer je echt de meeste kans hebt. Helaas was het niet raak. Maar gaan rustig door. Hopelijk is mijn cyclus deze keer wat korter maar vrees dat hij weer zo lang is. 
Ik weet niet meer zo goed hoe het voor de pil was. Wel onregelmatig maar voor mijn gevoel wel elke maand sowieso. 
 
Terug
Bovenaan