wat te doen bij tandjes?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

heb even een vraag wat te doen bij tandjes. ik denk teminste dat sverre daarom zo onrustig is veel huilen en op zen handjes bijten. en hij kwijlt ook veel.
hij is morgen al weer 14 weken. of zou het nog met de prikken te maken kunnen hebben die hij dinsdag gehad heeft. zie geen rode plekken in zijn mond.

heeft iemand tips vind dit zo zielig voor hem.

hoor het graag van jullie. nou doei doei lucy

Hoihoi,

het zouden tandjes kunnen zijn...
Als het zo is zie je als het goed is een lichter plekje op het tandvlees waar het tandje moetkomen en voelt het ook wat gezwollen.
Bij Taran gebruikte ik altijd dentinox om op zn tandvlees te smeren en druppeltjes van VSM speciaal voor doorkomende tandjes, maar ik weet de naam hier niet meer van.

Succes ermee!

Liefs Nika

hoi

mijn dochter die heeft ook last van der tandjes en haar geef ik dentinox en dat helpt goed ze heeft er nu ongeveer 1 maand last van dus ik hoop dat het snel voorbij is met de eerste tand.

groetjes sandan

als je dat van vsm zoekt. dat is chamodent.
Ik gebruik het voor mijn dochter!! en straks ook voor Thijs!
Ik ben er erg tevreden over, maar let op!!! Er zijn druppels en pilletjes. Zolang je kind niet kan zitten kan je geen tabletjes geven.
Ik geef de chamomilla(want dat is het kruid wat er in zit) elke keer als ze onrustig doet en niet kan slapen daardoor. Ik heb het schijnbaar dus ook al een paar keer gegeven terwijl ze geen last had van tanden, maar ze ging er wel lekker van slapen!!

Oh en het helpt ook tegen kwijlen!!

Succes en liefs Alma

Hoi

Jordi heb ook last van zijn tandjes, denk ik. Hij zit ook aan zijn vingertjes en zijn handje  bijten en hij kwijl ook meer als normaal.En hij huilt ook nu meer als normaal.  Iedereen zeg tegen mij dat het te vroeg is en dat het nog geen tandjes kunnen zijn, nou zo te lezen kan het wel. Jordi is as.zondag al weer 3 maanden, wat gaat het snel.

Ik geef Jordi nog niks, maar bij mijn dochter heb ik ook zo drupeltjes gegeven die op de tandvlees gesmeerd moest worden.

Ben benieuwd of het echt tandjes zijn. Laat het even weten!
Mijn dochter (ruim 3 maanden nu) knabbelt ook de hele dag op haar handjes, kwijlt en blaast bellen. Ik dacht dat het hoorde bij het ontdekken van de handjes maar wie weet zijn het tandjes. Zal ook eens beter opletten in haar mond.

gr. Anne

Terug
Bovenaan