wat te doen in de zomervakantie

Hallo Allemaal,


Ik heb 2 kinderen van 4 en 6. In de zomervakantie wil ik wat leuke dingen gaan doen in de omgeving van Den Haag. Heeft er iemand ideeën?? Het mag alles zijn. Alvast bedankt.

Gr Lies
 
Hoi lies,

ik heb het probleem ook. weet nog niet wat ik in die 6 weken ga doen. voor het eerst is mijn dochter 6 weken vrij. en woon in noord-brabant omgeving breda.
den haag; lekker naar scheveningen - wandelen in meyendael. kijkduin. madurodam- enz.
groetjes marielle mama van roos
 
Een erg leuk en goedkoop middagje met de kinderen kun je doorbrengen op Kinderboerderij Delftse Hout.

De toegang is gratis. De dieren lopen vrij rond op een weiland, waar jij je samen met je kinderen tussen kan voegen. Verder worden er ook regelmatig leuke activiteiten georganiseerd. Kaas maken of een ochtend waarop de kleuters de boer mogen helpen.

Is het erg warm? Dan is het  leuk om ook even in de waterspeeltuin te gaan kijken! Ook dit is gratis. Wel is het zaak goed op je kinderen te letten; Het is immers een WATERspeeltuin.

Als je vertelt wat ongeveer je budget is, kan ik je misschien nog meer tips geven!
 
Een leuk uitstapje met slecht weer is het 'Kinderfilmtheater' in Voorschoten. Voor €4,50 kun  je dan kiezen uit een beperkt aantal films. Mijn dochtertje van 6 vond de film 'Alvin and the Chipmunks' (NL) erg leuk en heeft samen met haar neefje (6) de hele film dubbel gelegen.

Ergens een hapje met de kinderen eten? Dan is 'Howdy's Pannenkoeken Saloon' een goede keus. Het is niet duur en de kinderen worden voor en na het eten bezig gehouden (uiteraard in het thema western).
 
Terug
Bovenaan