Wat te doen met de fles.. Iemand tips?

<p>Hallo!</p><p> </p><p>Onze zoon is momenteel 5 en een halve week oud.</p><p>Hij krijgt om de 4uur flesvoeding. We bieden 135cc aan. Dit drinkt hij niet altijd helemaal op. Soms laat hij er 20 of 30cc in zitten. Meld hij zich overdag eerder, dan krijgt hij wel eerder de fles aangeboden. We proberen op de 4uur te zitten, maar voeden ook op verzoek zeg maar.</p><p>Nu is mijn vraag.. Hij doet zo gigantisch lang over de fles! Dit doet hij overigens met alle voedingen, ook als ik hem 30cc aanbied.</p><p>We gebruiken de difrax S fles met de S speen, omdat hij ook nog niet mag drinken uit de M speen.. Maar onderhand zijn we er wel klaar mee om zo'n half uur aan 40 minuten een fles te geven, want ondertussen valt hij ook gewoon prins heerlijk in slaap.. Hebben jullie tips?</p><p>Oja! Ik heb de avent fles 1M+ gekocht, maar dit gaat hem echt te snel af. Het loopt langs zijn mond, en hij duwt hem na 3 slokken echt uit zijn mond en loopt ook rood aan, en begint dan te huilen. </p><p>Heeft iemand tips? Alvast bedankt! </p>
 
Misschien zit er een boertje vast? Dus tussendoor even laten boeren. Vaak drinken ze daarna weer prima .. want waar lucht zit kan geen voeding komen.

En anders de dr Brown flessen proberen. Ik geloof dat die spenen ook op de difrax passen
 
Misschien de 123 speen eens proberen? Het gat op de 1e stand is iets groter dan de S speen. De Difrax spenen passen wel op de dr brown fles, maar ik heb begrepen dat het andersom niet werkt.. Difrax spenen zijn een stuk harder dan die van dr brown, die trekken geloof ik vacuüm op de difrax fles. Anders de kruidvat speen eens proberen, die is nog iets steviger dan de dr brown, qua grote van gaat je liggen die geloof ik redelijk gelijk, dus dan zou je ook de fase 2 kunnen proberen?
 
Ik gebruik de dr brown maat 2 sinds vorige week. Had ook altijd de difrax S maar mijn dochter deed ook wel 45 minuten over 100cc. Nu drinkt ze netjes 20 minuten. Heb overigens wel de dr brown flessen.
 
Terug
Bovenaan