wat te doen met dit warme weer?

A

Anoniem

Guest
Nu ben ik volop aan het poetsen (nee, niet nu, maar als ik dalijk dit onderwerp weer heb geplaatst) want om half 5 komen er mensen voor ons huis kijken. Ik vind wel dat ik bijna klaar ben want het is geen doen met dit weer. En ze mogen ook best zien dat er geleefd word hier....

Dus als Tyche dalijk wakker is dan hoop ik klaar te zijn en leuke dingen met haar te kunnen doen. En net zoals Esmee en Kay: In blote billen. Met het zwembad wil ik even wachten tot papa thuis is want we hebben best een groot zwembad (even opscheppen ) en daar kan ik met Tyche niet alleen in en uit.

Dus iemand tips wat anders te doen met dit hete weer?

Groetjes Kirsten mv Tyche

(nu nog even vlug poetsen..... rommeltjes in een la duwen enzo, zodat het er in ieder geval opgeruimd uitziet, een stofzuiger en dweil erdoor en klaar en dan maar hopen dat ze ons huiz kopen!)

Heb je al een appeltaart gebakken? Dat moet toch als je je huis wilt verkopen (lekker huiselijk luchtje). En alles zoveel mogelijk in kastjes en laden stoppen he! Hoe minder spullen de aandacht vragen, hoe groter de ruimte lijkt.
Maar goed, dat vroeg je niet. Ik zou anders lekker een plastic afwasbak vol laten lopenmet water en haar daar lekker inzetten (dat lukt je vast wel in je eentje). Of haar ernaast zetten en lekker met het water laten spelen. Of wat lekkere dingen inpakken en even gaan picknicken op een grote grasmat.
Oeh, als ik nu niet moest werken (uh, wat ben je nu aan het doen dan?) dan zou ik het wel weten!!
Liefs Nelleke

Hee Nelleke,

Die afwasbak wordt het denk ik!
En appeltaart bakken, ......... Ga ik nu echt NIET doen! Ik heb vanmorgen heel de keuken geschrobd en gepoetst en zal ik die nu vies gaan maken! .

Maar had idd gehoord ja dat dat een goed idee was om je huis te verkopen al geloof ik er niet zo in.
Heb wel verse bloemen op tafel staan en idd alles zoveel mogelijk weggefrot... zelfs in de achterbak van de auto.. erg!!

Fijn weekend!!

Groetjes Kirsten enne... hup aan het werk jij!!

Kay heeft net heerlijk gezwommen (of iets wat er op lijkt) en ligt helemaal uitgetelt in bed. Als hij straks wakker wordt gaan we een lekker stuk fietsen en een softijsje score hihi..

Foto's volgen nog hihi..

Terug
Bovenaan