Wat te doen met Felicitas???

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend viel de eerste Zwanger in de bus! Niet leuk, had een redelijk goede ochtend, maar werd weer met de neus op de feiten gedrukt. Wat moet ik nu doen met mijn aanmelding bij Felicitas, hoe moet je hun op de hoogte brengen van een miskraam?

Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb hier dus nooit rekening mee gehouden.
Wat hebben jullie in deze situatie gedaan????

Karen

Hoi,

Als je bij felicitas op de site ben, ga dan naar faq onderop de pagina (laatste regeltje met kleine letters) Klik dan op klantenservice (de eerste klikbare die je tegen komt) en daar kun je dan een emailtje achterlaten....

Hopelijk heb je hier iets aan...

liefs lin

Maar al laat je bij dit soort felicitatiediensten een berichtje achter (denk ook aan prenatal) wees dan toch nietverbaasd als je later toch nog dozen mag ophalen of zelfs thuisgestuurd krijgt.

Ik had netjes bij prenatal doorgegeven dat ik was bevallen na 18 weken zwangerschap en ik kreeg toch de uitnodiging om de doos op te halen. Die ben ik niet op gaan halen, tot mijn verbazing sturen ze 'm dan thuis. Alsof ze niet kunnen bedenken dat iemand 'm misschien met een reden niet ophaalt.

Sterkte meid

Miep

Terug
Bovenaan