wat te doen met

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb vorige week gehoord dat ik issias heb (een verknelling van een zenuw)
wie weet hoe je beter kunt handelen als je in ene niet meer lopen kan of zitten kan
heb er best veel last van
ook als wel kan lopen dan voel ik de pijn ook als ik zit
wie heeft hier nog meer last van en wat doen jullie er tegen
er is tegen mij gezegt dat er niet veel aan te doen is

liefs manny 34 wk

Hoi hoi,
Ik heb ook zwangerschapsischias en bij mij helpt wiebelen het beste. Kwispelen (zoals je op zwangerschapsgym leert) dan 'schiet' de zenuw soms weer goed ofzo, dan kan je je dag weer door. Verder heb ik 3 weken geleden een zitbal gekocht. Die dwingt je goed te zitten en je benen goed neer te zetten. Opstaan vanuit je beenspieren etc. Echt een geweldig ding, kan geen dag uh liefst uur meer zonder. Ze kosten maar 25-35 euro. Wat wel een lekker idee is dat die van mij een Anti Burst System heeft, dus dat je als ie lek gaat je niet direct op de grond zit, maar dat ie langzaam leeg loopt. Ik heb hem gekocht bij de fitwebwinkel.
Sterkte ermee joh!

Groetjes

Wasabimammie!

Hoi,

Ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook gehad. Tijdens een "verkeerde" beweging, ik ging mijn veters strikken, schoot het eruit. Dit deed ontzettend veel pijn maar bleek achteraf wel de oplossing te zijn.
Kan een fysio hier niet iets aan doen? Ik weet nog hoeveel pijn het deed.
Veel succes!

Groetjes

Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Vreselijk he? Ik heb wel fysio gehad maar dat kan maar tot 30 weken meen ik daarna zijn je banden zo verweekt dat ze meer kwaad doen dan goed. ik moest vooral veel afwisselen, zitten, liggen, lopen. dan was het redelijk uit tehouden. Ik heb ook zo'n bal aangeschaft. Heerlijk, ik gebruik hem nog steeds dagelijks! Ik zit er op als ik achter de computer zit. Ideaal! Zeker een aanrader! veel sterkte ermee!

Groetjes, Jonna

hoi hoi

dank je voor jullie reacties zo'n bal heb ik ook ga het maar eens uitproberen
ze zeiden tegen mij dat fisio niet helpt omdat het waarschijn van een buikoperatie afkomt dan worden er zenuwen doorgesneden en omdat de kleine er nu op drukt door het indalen vool ik het meer
vaak als ik te lang zit moet ik ook ff lang uit op de bank gaan zitten
maar die bal ga ik zeker proberen
liefs manny

Terug
Bovenaan