Wat te doen na een na laatste fles

<p>Mijn dochter krijgt rond 7 uur een fles en rond 11 uur haar laatste.</p><p>Wat doet jullie baby (die van mij is 12 weken) na die van 7 uur? Is zij nog wakker en gaat ze slapen als ze moe wordt? Of is het na deze fles even boeren en klaarmaken voor bed? </p>

Met 12 weken wisselde het nog wel. Onze zoon ging na de fles van 7 uur vaak nog even spelen (en wij eten) en dan tegen 8-half 9 naar bed. We keken ook gewoon een beetje of hij dan al moe was. 
Het avond ritme van rond 20.00 slapen kwam bij ons pas echt met 4-5 maanden denk ik. 

Tussen 18 en 20 flesje en dan verschonen/bad en dan naar bed. Tegelijk met zn broer. En dan slaapt ie tot ong half 8. Hij komt niet meer voor een extra fles. Hij is nu 15 weken. Dit doen we sinds dat ie 10 weken is.

Volgens mij was het bij ons 22.00 voor mijn beide kindjes rond die leeftijd naar bed gingen. Hadden echt onrustige uurtjes. Nu is het al tijden 19.00 uur en dat schema houden we er de komende jaren gewoon in. 

Veel kleintjes gaan vanzelf na fles 7 uur naar bed. Bij ons rond de 3/4 maanden geloof ik. Daarvoor was hij nog veel wakker tot de laatste fles.

Hoi,
Bij ons ging ze naar bed zodat wij ook weer zelf een avondje voor de tv hadden :)
Daarvoor sliep ze eigenlijk altijd bij mijn man.

Terug
Bovenaan