Wat te doen op zo´n heerlijke dag??

Hoi,

Wat gaan jullie zoal doen op een heerlijke dag als vandaag (en morgen!)? Hier hebben we al een stuk gewandeld. Morgen gaan we de eendjes voeren. Hopelijk kunnen we binnenkort weer naar de dierentuin. We moeten weer een nieuw abonnement kopen. Even wachten tot Na Thom ´s verjaardag. Hij word 4, en heeft een eigen abonnement nodig. Dat vraagt hij mooi voor zijn verjaardag! (vonden we wel een origineel cadeau-idee)Dan gaan we ook weer eens een paar uurtjes daar naartoe. Lekker beestjes kijken! Binnenkort ook maar eens het voorzitje op de fiets maken. Dan kunnen we ook een keer op de fiets weg. Niet dat we dat vaak doen hoor! Er zitten in onze woonplaats een paar flinke heuvels. En zulke fietsers zijn wij nou ook weer niet.

Fijn weekend allemaal! Geniet van het zalige weer!
Groetjes, Cathy

Wij hebben het campingbedje buiten gezet en ons kereltje daar in laten spelen en zelf heerlijk er naast gezeten.
Oh en nog even de stad in geweest. Vind ik lekker gezellig op zaterdag en ons mannetje kon lekker iedereen bekijken in zijn wagen.
Morgen denk ik maar eens een stuk wandelen!

Wij zijn liefhebbers van de binnenstad en gaan met dit weer alvast lekker een terrasje pakken met de boys. Heerlijk, zonnetje erbij! Jummie!

Vandaag hebben we niet veel bijzonders kunnen doen omdat we eigenlijk de hele dag bezoek hadden of andere bezigheden.

Maar morgen gaan we echt een terrasje opzoeken!

Liefs Kora & Okke

Hoi!!

Jammer maar helaas, ik moet op deze heerlijke dagen werken...
Gisteren hebben we wel een flinke wandeling gemaakt met de bewoners.
Vanmiddag gaan we pannenkoeken en wafels bakken. Dat vinden de bewoners ook echt een feest.

Luca gaat naar mijn moeder, zij wandeld er half Zeeuws Vlaanderen mee door volgens mij. Loopt ze trots achter de kinderwagen te vertellen tegen iedereen die het maar horen wil dat dit haar jongste kleinkind is. En niet te vergeten, de mensen moeten natuurlijk ook weten wat hij allemaal al kan!!! Lekker dorps dus.

Zelf wandel ik ook best veel met Luca, we kunnen niet wachten tot het echt mooi weer is. Dan kunnen we met Luca naar het strand. Fietsen doen we ook graag, maar op mijn ozo sportieve fiets kan geen kinderzitje en de fiets van mijn man is vorige week gestolen. Dus we moeten nog ff sparen voor we weer kunnen gaan fietsen.
Ook zit Luca nu nog niet stevig genoeg om ermee te gaan fietsen.

groetjes Larissa

En geniet allemaal van dit heerlijke weer!

Hallo,

Heerlijk dit weer. Precies goed voor mij (ik houd namelijk niet van heel warm weer) Vanmorgen waren we al vroeg op. Na het badderen en eten was het nog lekker vroeg en zijn we gaan wandelen. Roel heeft geslapen in de wandelwagen en wij hebben een flinke wandeltocht kunnen maken. Morgen gaat Roel naar oma en ook zij wandelt graag. Wij moeten morgen beiden werken maar ik vind het een prettig idee dat Roel heerlijk buiten is. Mijn streven is zo wie zo dat er elke dag al is het maar even, word gewandelt. Hoewel ik alles veel te snel vind gaan kijk ik er naar uit om met Roel te fietsen en dat hij begint met lopen zodat we nog meer naar buiten kunnen.

Groetjes pinklady.

Trouwens wat geweldig dat jullie een abonnement op de dierentuin nemen. Wij wonen in een klein dorp en moeten meer dan een uur rijden voor we bij een dierentuin zijn. Nou ja...dan maar de dichtsbijzijnde kinderboerderij bezoeken.

Ook hier lekker genoten van het mooie weer! Gisteren zijn we naar de dierentuin geweest (we hebben nu zo'n 3 jaar een abonnement), en vandaag in huis het een en ander gedaan, maar wel lekker met de deur open!
En vanmiddag nog een klein stukje gefietst met z'n viertjes, heerlijk!

Groetjes Rianne

Oh, wat doet dit lekkere weer een mens goed! Heerlijk ramen en deuren open en genieten van die eerste zonnestralen. Helaas is  James gisteren flink ziek geworden, dus van naar het stand en/of terras gaan is niks terecht gekomen. Dit is zijn  eerste ziekte, op een fikse verkoudheid na. Hij heeft gisteren en vandaag veel overgegeven (ik bleef maar beddegoed wassen), wil niks eten en is aan de diarree. En hij heeft koorts. Gisteren wilde hij ook niet drinken, maar vandaag gelukkig wel. Aan zijn koppie zie ik dat hij al flink is afgevallen. Normaal is James erg beweeglijk, vandaag stond de wandelwagen in de ligstand en lag hij  heel stilletjes.  Zijn lodderige ogen vielen na een paar minuten lopen al dicht. Gelukkig heeft hij  wel wat zonnestralen kunnen oppikken. En wij dus ook!  

Sabrina

Jammer dat sommige kindjes ziek zijn met dit lekkere weer.
Wij hebben gefietst met Simon (04-06-2006), vindt hij het einde!!

Ook rijden we met hem soms een blokje om met zijn loopauto (met duwstang).
We hebben even in het speeltuintje op een wipkip gezeten.

Heerlijk weer!!

Terug
Bovenaan