Hoi Jessica
Ik zelf ben ook niet meer zo heel mobiel en zit al lange tijd thuis.
In het begin zag ik er ook enorm tegenop omdat het nog zo lang zou duren vooral omdat ik me snel eenzaam voelde als ik een hele dag alleen was en dag erna en daarna weer.
Maar ik probeer er nu maar het beste van te maken en vooral veel uit te rusten.
Schijnt belangrijk te wezen dat je goed uitgerust bent voordat de bevalling begint en hoe meer je rust hoe beter je kindje nog groeit. Verder probeer ik als ik de energie heb elke dag wel wat te plannen, bijvoorbeeld visite vragen of op visite gaan, eventjes de stad in, en sowieso elke dag een paar keer een klein rondje wandelen,is ook goed voor de doorbloeding.Als ik alleen ben zet ik vaak de televisie of radio aan omdat ik ook niet gewent ben aan zoveel stilte om me heen. Ik Blijf smorgens vaak wat langer op bed liggen en verder lees ik veel boeken en tijdschriften.Ook doe ik nog kleine klusjes in het huishouden, zo heb ik pas mn keukenkastjes eens opgeruimd en alvast de schoonmaakmiddelen in een kastje bovenin gezet, voor de veiligheid en plek gemaakt voor de babyspulletjes. Ik Begin ook vaak al wat eerder met het voorbereiden van het avondeten zodat alles klaarstaat en als mn mannetje thuiskomt we eerst gezellig wat kunnen drinken en kletsen.
Eerlijk gezegt zag ik er als een berg tegenop toen ik net thuis was en wist dat ik niet meer kon gaan werken , maar nu zie ik er als een berg tegenop dat ik ooit weer moet gaan werken.
Probeer te genieten van je laatste weekjes in rust.