wat te doen, uitstrijkje

A

Anoniem

Guest
graag jullie wijsheid. Moet een uitstrijkje laten maken. Kon, zonder mijn dochter, op 31 december (is al een keer verzet) en mijn nod is 2 januari. Weet ik wel de kans om zwanger te zijn is klein. (zijn in januari 1 jaar en 8 maanden bezig). Heeft het zin van tevoren te testen? Een afspraak zonder mijn dochtertje is enorm lastig te plannen.

Ik zou zeggen: gewoon gaan. T is een zeer kleine 'ingreep' en laatst hebben ze ook een kweekje genomen bij de gyn in mijn wachtweken, wat erg vergelijkbaar is. Dit was ihn voorbereiding op IUI en zij wisten dat ik in mijn wachtweken zat... zij weten wel wat ze doen neem ik aan.

Mocht je zwanger zijn, kan het volgens mij je uitslag beïnvloeden, maar dan kun je altijd nog na je zw.schap over doen.

Of even met hen bellen.

Sterkte.
Wenser

Ik zou gewoon met een kruidvat 2 voor 5 euro testen met ochtendurine op de 31e. Als je zwanger bent geeft die waarschijnlijk dan al wel positief aan.

Het kan absoluut geen kwaad om een uitstrijkje te maken, al zou je zwanger zijn. Als het ook maar enig risico met zich mee brengt, had je dat vast van je arts gehoord!
Testen kan natuurlijk wel een paar dagen voor nod, maar houd in je achterhoofd dat de meeste 'miskramen' al voor nod (dus evt na vroeg positieve test) misgaan.

Niet dat ik mezelf ik kon houden met testen... :)

Succes!

dank jullie wel voor de geruststelling. Mijn huisarts weet van onze wens.. Als ik daar toch ben heb ik zo ie zo wel wat te bespreken van de onderzoeken bij de gyn.

Ik heb met 7 weken een uitstrijkje gehad. Volgens mij heeft het een geen invloed op het ander. xxx

Terug
Bovenaan