wat te doen!!!

Hoi allemaal,

Ik zit een beetje met een dilemma.
Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad. We willen erg graag weer zwanger worden. Maar nu is het zo dat ik een kleine ingreep moet ondergaan aan mijn kringspier, nog een rontgenfoto moet laten maken van mijn bekken en bloed moet prikken op reuma. Ja ja. Mijn verstand zegt dat we even moeten wachten tot we dat hebben gedaan, maar ik wil ZO ONTZETTEND graag weer zwanger worden. Mijn hart schreeuwt er gewoon om. Kunnen jullie me een beetje raad geven wat te doen.
Liefs van mij.
 
Als de dokter het verbied, zou ik niet verder klussen.
Ik zou wel rustig aan doen, vrijen als je er izn in hebt en wie weet raak je er door zwanger. Je gaat vanzelf wel weer actiever aan de klus.
 
Met nog een rontgenfoto te gaan zou ik nog niet zwanger willen zijn. Hoe lang duurt het trouwens nog voor je geholpen kunt worden en wat zegt je arts ervan?
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten maar goed soms moet je je hoofd voor je gevoel laten gaan. Succes met beslissen.
 
Moeilijk dilemma, zelf heb ik ook eens een miskraam gehad 4 jaar geleden. Dan wil je het lieft meteen weer een volle buik. Helaas vraagt je lichaam op dat moment voorrang en een goede verzorging. Ik denk dat je het beste kan luisteren naar het advies van je dokter. Heel veel sterkte meiske. Ik leef met je mee, en weet wat je beleefd.
Liefs, Aagje
 
Hoi
Het liefste zou je natuurlijk zorgeloos zwanger willen zijn, als het om een belangrijke operatie gaat zou je die natuurlijk niet moeten uitstellen.
Ikzelf zou liever wachten tot na de rontgenfoto.
Maar het blijft je eigen gevoel.
Die oerdrang is ook niet te onderschatten, nietwaar?

sterkte en wat je ook beslist, als je er zelf maar volledig achter staat.

Jeanette
 
Terug
Bovenaan