wat te doen

goedemorgen dames ik zal me even voorstellen ik ben debbie 28jaar we proberen 1,3jaar zwanger te worden, maar ben heeel regelmatig kan de klok er opgelijk zetten, dus ik dacht na een paar maanden ben ik zwanger niet dus. ik zit nu te denken moeten we nu al naar de dokter of nog niet, nog even wachten daar zit ik bijna de hele dag aan te denken.             groetjes debbie

Ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen hierin.
Maar 1.3 jaar is natuurlijk al best wel lang!
Een arts verwijst je na een jaar in principe al door, dus je hebt er zeker recht op.
Succes met het maken van je beslissing!

Groetjes Suus

Hoi debbie,

Zoals mijn naamgenoot hieronder als scheef denk ik indd. ook dat je je gevoel moet volgen.Wat wil je zelf?
Wij kunnen de keuze niet voor je maken.
Wij zijn ook na een jaar naar dokter gestapt en voor je het weet ga je dan medische molen in.Dit alles duurt ook nog lang.
Als je bij HA bent geweest moet je zelf afspraak maken bij het zh.En dat duurt ook altijd nog wel even eer je aan de beurt ben.
Wij zijn nu bijna 2 jaar verder en ik krijg a.s dinsdag een kijkoperatie.Laatste onderdeel voor mij van de onderzoeken.Tot nu toe was alles goed bij mij en bij mijn partner.Dus ik ben benieuwd en heeeeeellll zenuwachtig wat hier uit komt.

Succes met het maken van je beslissing.

gr susie

Hoi Debbie,

Ik geef je hetzelfde advies als de suusjes !!!
Gewoon naar de huisarts gaan voor een verwijzing als je gevoel dat zegt. Het klopt dat je dan de medische molen in stapt en zo weer half jaar tot een jaar kwijt bent met onderzoeken.
Is er een aanwijsbare verklaring? lange cyclus of helemaal niets??
En laat je niet afwimpelen, je mag n 1 jar doorgestuurd worden
Succes met het maken van je keuze

Groetjes Tjoller

Helemaal eens met deze meningen, je moet doen waar je op dat moment aan toe bent (samen). De onderzoeken duren idd. lang. Ik ben iig. blij dat ik na ruim een jaar aan de onderzoeken ben begonnen, stel dat er wat 'simpels' mis is. Zit nu op 1 jaar en 4 mnd.
Maar er komt misschien niks uit, dus dan kunnen we t alsnog zelf gaan proberen ;-)
Heel veel sterkte met je keuze. Het is best een heftige beslissing, ook omdat je nooit gedacht had dat het zo ver zou komen...

Wenser

Hoi hoi,

Mijn vriend en ik zijn vanaf vorig jaar maart bezig om een kindje te krijgen, ook bij ons lukt het niet echt. Ik ben na een jaar en 2 maanden naar de huisarts gegaan. Afspraak gemaakt in het ziekenhuis, en binnen 15 dagen kon ik terecht. Na een maand had ik de uitslag al. Ik moet nu beginnen met clomid.

Maar inderdaad de keuze is aan je zelf.

xxx angeldream

lief dat jullie allemaal hebben gereageert. ik zal het met mij vriend over hebben en zal jullie veder op de hoogte houden. ik vindt het allemaal best spannend. groetjes debbie

Terug
Bovenaan