Wat te doen??

Senne heeft vanmorgen de eerste prikjes gehad en is de hele dag erg suf geweest (vooral ook veel geslapen dus). Nu heeft ze verhoging (38,0) en slaapt op het moment, maar ik vraag me af wat ik vannacht het beste kan doen. Mag je die kleintjes iets geven tegen de pijn/koorts?? Ik heb zetpilletjes paracetamol, maar daar staat op vanaf 3 mnd. En moet ik tussendoor bij haar gaan kijken en temperaturen vannacht of kan ik er vanuit gaan dat alles goed is zolang ze slaapt? Nog andere tips?

Ik hoop dat mijn meisje morgen weer helemaal opgeknapt is.. zo zielig!

Groetjes,
Dionne

hoi
senne mag een half zetpilletje,dus over de lengte doorsnijden.of is ze al 5,5 kilo geweest?dan zou ze een hele mogen.ik heb boas vrijdag na de prikjes een hele gegeven.hij is 11 weken.hij had 38,6 graden en 2 uurtjes later was dat alweer 37,4.het zetpilletje heeft dus goed gewerkt.boas heeft verder ook heel veel geslapen.vandaag echter heel veel gehuild.hij heeft geen koorts meer,maar als hij zometeen weer gaat huilen geef ik heb toch nog een zetpilletje.hij zit zichzelf zo in de weg,zelfs op schoot huilt hij.
en als jij je beter voelt als je vanacht even gaat gluren,lekker doen.doe ik ook vaak snachts als ik eruit ga om te plassen.maar t hoeft niet hoor,als ze lekker slaapt...
sterkte!
groetjes kari

Hoi,

een troost, meestal is het met 24 uur over. (Hoewel het bij Laura de eerste keer 36 uur duurde, maar de tweede keer had ze nergens last van.) Fietsen met de beentjes helpt de spieren tegen spierpijn (ze is toch in de spieren geprikt). Ze mag idd een halve zetpil als ze koorts heeft en als jij wilt gaan gluren, gewoon doen. 's Nachts temperaturen lijkt me niet nodig tenzij je het niet vertrouwd natuurlijk, maar als ze rustig slaapt zou ik haar niet pesten. Maar ja, dat is natuurlijk mijn mening en als jij haar vannacht wel wilt temperaturen, moet je je van mij natuurlijk niets aantrekken!

Succes ermee, groetjes Ilona

Terug
Bovenaan