wat te doen ??????????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik weet het ff niet meer hoor pff
Ryan wilt nu al dagen geen brood meer eten tusen de middag
hij wijst er wle naar en ik geeft het hem amar hij gooit alles op de grond
ik zeg steeds NEE dat mag NIET
maar niks helpt
dan maar met stoel en al afkoelen op de gang , maar ook dat werkt niet want dan gaat hij helemaal over de rooie en als hij dan weer terug aan tafel wordt gezet   en ik geef hem weer brood , kijkt hij me aan en hup gooit het zo voor mijn neus weer op de grond.

IK WEET HET NIET MEER.

nu dus maar een bordje pap gegeven want hij kan moeilijk zonder eten naar bed
( heeft vanmorgen alleen een fles van 200 gehad)

heb ook al het fruit van de ochtend naar de middag verhuist omdat hij dan misschien meer honger kreeg maar helaas.

maar kan niet elke dag pap geven ant dan krijgt hij weer te veel melk ZUCHT

alle optie's zijn welkom

bednakt groetjes moekje

Hoi,

ik draai Stijn altijd met stoel en al om als hij gooit met eten. Ik vind hem nog te klein om al helemaal in een andere ruimte te zetten. Naar mijn idee is het gewoon uitproberen. Na de tweede keer pak ik zijn bord weg en krijgt hij niets meer want anders krijt hij zijn zin. En dat wil ik niet. Met de volgende maaltijd is hij dan weer aan de beurt om wel goed te eten. Hij heeft honger en ik niet.

Groetjes van Marloes

Wij hebben het hier ook ongeveer zo gedaan als bij Marloes.
We gaven Anne-Sophie haar bordje met stukjes brood en als ze dan niet ging eten en mee ging gooien draaiden we haar stoel om (zonder bordje).
Na een klein  poosje draaiden we haar weer terug en gaven haar bordje weer. ALs ze dan weer niet  at pakten we haar bordje en  kreeg ze het  een tijdje niet meer. Na tien minuten weer geprobeerd (haar wil in d'r stoel laten zitten) en als ze dan nog niet ging eten was het gewoon over.
Na een paar dagen ging ze echt weer goed eten want ze wist gewoon dat het anders over was.
Ik hoop voor je dat het bij jou  kleine ook  snel weer goed gaat.

Succes ermee

groetjes Marianne  

Hoi Moekje,

Mijn zoontje heeft dat ook gedaan en doet het soms nog. Wij draaide heb ook om als hij begon te gillen en als hij alleen ging gooien dan pakte we z'n bordje weg en als hij na 2 keer nog niet at, dan ging hij zonder eten gewoon verder!! Dan maar geen boterham hoor. Dit heeft 2 dagen geduurd, toen at hij gulzig z'n boterham op zonder te gooien!! De aanhouder wint hierin en een keertje niet eten is ook niet erg hoor....wij doen dat ook weleens!

Groetjes
Angel

Heeft ie niet toevallig last van zijn tandjes? Mette heeft ook van die fasen en dan doet het gewoon pijn om te kauwen. Enne als ie een tijdje geen brood wil dan is dat mss ook een fase. Eet ie toch fijn pap? Dat brood komt vanzelf wel weer hoor.

lfs ing

Hoihoi,

Ik zou ook niet zo drastisch doen hoor. Ik zou de stukjes zelf van het bordje pakken en 1 voor 1 voor hem neer leggen. Dan kan hij hooguit 1 stukje op de grond gooien. Marissa houdt ook niet van brood maar ik zelf ook echt niet. Dus van mij hoeft ze ook niet per se, ze krijgt van ons vaak een krentenbol uit het vuistje, dat vindt ze wel lekker en eet ze goed op. Soms krijgt ze ook een bruin bolletje uit het vuistje.

groetjes Linda

hoi hoi

pap zou op zich geen probleem zijn maar de hoeveelheid melk
die hij dan krijgt op een dag weer wel
want hij heeft nog 2 flessen ('s morgens en 's avonds) van 200cc
vla of danoontje na het eten
en dan eventueel nog pap dus das echt te veel.

broodjes wilt hij niet ,
stukjes niet
uit het vuistje niet
op een vorkje niet

hij eet het zelfs niet meer met jam en dat vind hij toch wel super
want normaal at hij dan 2 sneetjes weg zonder korst.

hij krijgt idd kiezen want het tandenpoetsen is ook ff een ramp

maar koekjes eet hij wel weer ???

en hij gooit met alles he , fles , brood , lepel
zucht dan maar de stoel draaien en dan maar ff geen brood

bedankt allemaal groetjes moekje

Hoi Moekje,

Koekjes eten ze wel omdat die hard zijn en ze daarmee de pijn in de kaak kunnen verzachten door erop te bijten. Brood is zacht en geeft geen tegendruk maar alleen pijn.
Vaak willen kindjes die tanden krijgen alleen maar op harde dingen bijten, soepstengels gaan er hier doorheen als Daan tanden krijgt.

Over de hoeveelheid melk   zou ik me niet zo druk maken, het is maar voor eventjes dat hij geen brood wil eten. Dus gewoon lekker een bordje pap geven en zijn flessen 's morgens en 's avonds.

liefs Saskia

Terug
Bovenaan