Wat te doen?

Zoals jullie misschien al gelezen hadden gaat mijn zoon vanaf feb naar ander kdv omdat ik niet echt tevreden ben over de huidige kdv.

Echter blijkt het inspectierapport van de GGD ook nog eens slecht te zijn ( overtredingen begaan wbt de leidster-kind ratio etc).
En gister haalde ik hem op, kwam thuis, zat zn truitje onder de spuug, had een poepluier (minstens een uur oud, aangekoekt!) en niks in het schriftje geschreven.

Ik ga hem nu per direct van de kdv afhalen, m'n moeder gaat oppassen tot feb.
Echter zit ik ook met een opzegtermijn van 2 maanden, die wil ik nu echt niet gaan betalen door nalatigheid.

Wat zouden jullie doen?!

Oei, dat is een lastige situatie!! Bestaat er niet een instantie die je kunt benaderen voor dit probleem? Ik snap dat je niet wilt betalen.. Moeilijk, sorry ik weet het niet!

Volgens mij mag je binnen de eerste twee maanden eerder opzeggen

Wij hebben na een intake/ronleiding en de wen ochtend ook besloten Maike naar een ander kdv te doen .... Boete 150 euro
Balen
Maar weet dat ze bij de ander beter zit

Groot gelijk.... ik zou eens bij de bond onderhoren... of ben je daar geen lid van.
Het lijkt me verschrikkelijk als je je kindje zo ophaalt. Geen goed gevoel als je op je werk zit en je weet dat je kind misschien wel in een poepluier blijft zitten...
ik zou er 2 maanden betalen wel voor over hebben... als heb je natuurlijk gelijk als je hen het geld niet gunt ivm nalatigheid. Maar ik zou er geen drukte van maken. Slechte mond op mond reclame zal hen uiteindelijk de das wel om doen.

Het is gelukt!!! Ik heb een brief gemaild met mijn klacht en dat ik daarom niet voor 2 dagen opeens 2 maanden ga betalen en ze hebben het geaccepteerd, met een hele excuusbrief erbij!

Fijne feestdagen allemaal!!

Terug
Bovenaan