Wat te doen?

Hoi Dames,

Heeft hier iemand ervaring met inleiden?
Ik ben sinds gister overgenomen door het ziekenhuis.
Dit op eigen verzoek!
Ik voel onze baby al weken heel slecht, dus steeds heen en weer van vk naar zkh werd ik wel zat.
De ctg scan ziet er steeds ontzettend goed uit.
Dus de keus werd bij mij gelegd of ik ingeleid wilde worden.
Ik ben 26 Januari uitgerekend.
De arts vind het niet nodig omdat alles er zo goed uit ziet, maar omdat ik natuurlijk best onzeker ben vond hij het prima als ik zou worden ingeleid.
Hij vertelde dat er wel behoorlijk wat nadelen aan vast zaten.
Dus vandaar ook me vraag heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Chantal

Ik kom even gluren vanaf de maart mama's.
mijn vraag is hoevaak jij aan de ctg lig? Ik ben namelijk 2 weken geleden ( 28 weken zwanger) door ziekenhuis overgenomen omdat onze kleine te klein is en dus 3 weken achter loopt. nu elke 2x per week een ctg. ook deze is bij ons steeds goed. vrijdag weer een groei echo en gesprek.
zou het niet erg vinden als hun voorstellen om het in te leiden ben het zat al klinkt het gek.
Ik vind het een goeie vraag want ook ik ben niet bekend met inleiden.

Succes nog even
Larissa ( 18 maart uitgerekend van een meisje)

Ik ben 2januari ingeleid....en mijn ervaring is dat het heftiger is als een bevalling die vanzelf begint zegmaar.

Ruim 4jaar geleden ben ik spontaan bevallen van me dochter,des bevalling ging toen snel(4uur) maar ik had wel het gevoel alsof me lichaam kon "wennen" aan de weeen en het werd opgebouwd zegmaar...

Nu met deze bevalling ben ik ingeleid...op het moment dat ik weeopwekkers via het infuus kreeg had ik totaal geen weeen en binnen 5min kwamen de weeen om de 2min en had ik totaal geen tijd om eraan "tewennen" want na anderhalf uur had ik me zoon in me armen....
.

Snel maar ik vond dit zoveel heftiger als me dochter...
Het is natuurlijk voor iedereen verschillend....

Hey, mijn bevalling was ook ingeleid zoals je eerder kon lezen.. Op het moment dat mijn vliezen werden gebroken kreeg ik heel snel weeen.. de tijd tussen de weeen hebben we niet geklokt maar op een gegeven moment kwamen ze continu. Ik trok dit zelf niet. Ik had een zeer heftige weeen storm.. Uiteindelijk een ruggenprik gekregen bleek in 1.5 uur van 2,5 naar 6 cm te zijn geknalt!

Mijn gyn gaf zelf aan dat "droog" bevallen heftiger en pijnlijker is/kan zijn ivm dat het niet natuurlijk is..

Ik denk dat het belangrijker is om te kijken naar de gezondheid van je kindje.. is het al tijd voor hem/haar???!! Je gyn moet hier eigenlijk ook de beslissing innemen en niet bij jou neer leggen.Het is een medische keuze.

Succes met je keuze..

X

Nou net weer een echo gehad en een hartfilmpje,
Ze gaan me morgen toch inleiden.
Heb ik niet voor gekozen maar de gyn zelf ze beweegt idd niet zo best!
Op hoop van zegen dan maar.

Xx

Terug
Bovenaan