wat te doen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Word hier gek.

Zou m'n lichaam me weer voor de gek houden of is r een wonder gebeurt..

Mijn nod was 6 december.
Inmiddels nog niet ongesteld.

Heb ook nog niet getest want we hebben dinsdag de plannings afspraak voor de icsi.

Nu heb ik ineens allemaal rare kwalen die er niet eerder waren en ik ook nog nooit heb gehad. Is al tijdje maar zogt er niks achter.

Borsten groot en gevoelig( heb ik wel vaker)
moe t idee dak niet vooruit ben te branden.
veel doorzichtige afscheiding( sorry voor het detail, maar denk telkens dak ongesteld ben)
vreemd trekkend gevoel schaamstreek(speelt erg op na drukke dag)

Heb voor alles ook wel een andere verklaring, vandaar dat ik er nog niets achter zocht.

Wat te doen testen of gewoon wachte tot dinsdag..

pff wat een gedoe zeg.
Mssn willen we t zo graag.. (waren er eingenlijk niet mee bezig omdat het wel zou kunnen maar de kans wel erg klein zou zijn..

Help !

Ik zou zeggen testen misschien haald dat je twijfels weg en is hij negatief kun je altijd wachten tot je afspraak

Gewoon testen. Je lijf houdt je soms voor de gek en als je dan bewijs ziet gaan de kwaaltjes ineens vanzelf over. En misschien ben je wel zwanger en kan je er meteen rekening mee gaan houden.

Zet em op!

Ik zou in jouw geval wel testen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Op het als het langer duurt forum, was er ook iemand die op icsi aangewezen zou zijn. Heeft nu 2 kinderen. Spontaan zwanger geworden. Zeker als je normaal een regelmatige cyclus hebt, dan ben je morgen al een week overtijd. Ik snap je angst wel voor een witte test. Ondanks dat ik nu 2 kinderen heb, dolgelukkig ben en niet actief bezig voor een 3e ( heb bij allebei clomid gehad) zie ik erg op tegen het testen.

Ik zou testen wie weet kan je de afspraak volgende week afzeggen..... De wonderen zijn de wereld ng niet uit! Succes!

Hoi, ik ben nieuw hier en lees je berichtje, ik zeg TESTEN! Het kan absoluut geen kwaad om er een testje tegenaan te gooien, en dan weet je maar meteen waar je aan toe bent, toch? Succes!

Terug
Bovenaan