A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Word hier gek.
Zou m'n lichaam me weer voor de gek houden of is r een wonder gebeurt..
Mijn nod was 6 december.
Inmiddels nog niet ongesteld.
Heb ook nog niet getest want we hebben dinsdag de plannings afspraak voor de icsi.
Nu heb ik ineens allemaal rare kwalen die er niet eerder waren en ik ook nog nooit heb gehad. Is al tijdje maar zogt er niks achter.
Borsten groot en gevoelig( heb ik wel vaker)
moe t idee dak niet vooruit ben te branden.
veel doorzichtige afscheiding( sorry voor het detail, maar denk telkens dak ongesteld ben)
vreemd trekkend gevoel schaamstreek(speelt erg op na drukke dag)
Heb voor alles ook wel een andere verklaring, vandaar dat ik er nog niets achter zocht.
Wat te doen testen of gewoon wachte tot dinsdag..
pff wat een gedoe zeg.
Mssn willen we t zo graag.. (waren er eingenlijk niet mee bezig omdat het wel zou kunnen maar de kans wel erg klein zou zijn..
Help !
Word hier gek.
Zou m'n lichaam me weer voor de gek houden of is r een wonder gebeurt..
Mijn nod was 6 december.
Inmiddels nog niet ongesteld.
Heb ook nog niet getest want we hebben dinsdag de plannings afspraak voor de icsi.
Nu heb ik ineens allemaal rare kwalen die er niet eerder waren en ik ook nog nooit heb gehad. Is al tijdje maar zogt er niks achter.
Borsten groot en gevoelig( heb ik wel vaker)
moe t idee dak niet vooruit ben te branden.
veel doorzichtige afscheiding( sorry voor het detail, maar denk telkens dak ongesteld ben)
vreemd trekkend gevoel schaamstreek(speelt erg op na drukke dag)
Heb voor alles ook wel een andere verklaring, vandaar dat ik er nog niets achter zocht.
Wat te doen testen of gewoon wachte tot dinsdag..
pff wat een gedoe zeg.
Mssn willen we t zo graag.. (waren er eingenlijk niet mee bezig omdat het wel zou kunnen maar de kans wel erg klein zou zijn..
Help !