Wat te doen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal! Hier ben ik weer, jammer genoeg alleen zonder nieuws..

Wat zouden jullie me aanraden?
Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb nu een cyclus van 42 dagen..
Mijn vriend vind dat we hiervoor naar de huisarts moeten gaan, maar ik twijfel een beetje.

Wat zeggen jullie? Toch nog even wachten? Of toch maar een afspraak maken?

Ik ben benieuwd naar jullie adviezen!!

Liefs.

Hoi!

Ken je verhaal even niet..... Hoelang ben je al met de pil gestopt? Bij mij is het heel normaal dat mijn cyclus zolang is dus vanuit dat oogpunt zou ik zeggen even wachten. Ook al heb je altijd een regelmatige cyclus soms kan hij ineens van slag zijn. De ha kan er vaak weinig aan doen volgens mij.

Groetjes

Als je nog niet zo lang gestopt bent, kan je cyclus van slag zijn. Anders wel door naar de huisarts en gyn. Bij een cyclus boven de 5 weken krijg je heel snel een doorverwijzing krijgen.

Zie net dat je in december gestopt bent? Dan heeft de huisarts nog geen nut. Het eerste half jaar doen ze sowieso niks.

Mijn huisarts zei dat ik rond 8 mnd maar eens langs moest komen. Maar meestal duurt het helaas een jaar voor ze echt iets doen. En ontpillen kan wel even duren. Mijn.eerste cyclus was ook 42 dagen.

Ik ben in april 2012 gestopt daarna kreeg ik lange cyclussen van 6 weken toen ben ik naar de dokter geweest en heb ik een middel gekregen om een menstruatie op te wekken in de hoop dat ik daarna weer een normale cyclus zou krijgen dat is niet gelukt en nu heb ik vanaf september al geen menstruatie meer ben al bij de gyn geweest maar die heeft gekeken of er niet iets in mijn eierstokken of baarmoeder zat en of de hormonen in verhouding zijn en nu moet ik gewoon afwachten mag pas weer in april terug naar de gyn. dus misschien dat het nog wel even kan duren. succes

Terug
Bovenaan