Wat te geven bij een tweede?

Mijn zusje moet binnenkort bevallen van een tweede (een jongetje). Bij de eerste heb ik een kraammand gemaakt. Maar ik heb geen idee wat te geven bij een tweede. Ik wil iets origineels doen maar wat?

natuurlijk kan ik een luiertaart maken maar ik wil iets leuks doen. Weet iemand iets?

Annemieke

Ik kreeg van mijn zusje voor Milan een loopfietsje met kar (van hout) In de kar had ze allemaal spulletjes van Zwitsal baby gedaan en op het fietjes zat een knuffeltje. Bij Jorick had ik ook een 10 dagen pakket gehad en een luiertaart, dus vond dit echt heel erg leuk.

Groetjes Jolanda

Wat ik vaak doe is het geboortekaartje inscannen en laten afdrukken op een rompertje bij de hema. Ook heb je hele leuke site waar je de naam van de baby kan laten afdrukken op badjasjes etc.(koterkado)

succes
Marielle

10 dagen pakketten zijn natuurlijk altijd leuk! Ook bij nummer 2 (en 3, en 4, en 5 ..)
Denk er dan alleen wel aan dat het voor de oudste ook leuk is om een kadootje uit te kunnen pakken. Dus misschien iets minder dure kadootjes, maar dat het oudere kindje iedere dag ook een kleinigheidje uit te pakken heeft.

Liefs Nelleke

Ik ben ook weg van koterkado! Gave cadeaus vind je daar hoor! Ik ben Nina weer vreselijk verwend met cadeaus, maar waar ik inderdaad erg gelukkig mee was: cadeaus voor Thomas... Ik was zo blij dat die jongen eigenlijk door niemand werd vergeten, terwijl zijn zusje er nog niets van merkt! En de kraammand van mijn schoonzusje ook: bijna 30 kleine cadeautjes, hahaha! Voor Nina, voor Thomas, voor mama, zelfs aan Sumo was gedacht, hahhaha! Gewoon leuke kleine dingen, sokjes, een auto'tje, een bot voor de hond, een pakje meloen-thee voor mama... errug leuk was dat!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan