wat te geven met sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vorig jaar hebben wij eigelijk niet zoveel emt sinterklaas gedaan.
 Ze was nog zo klein heeft er niks van meegekregen.
maar het leek ons nu wel leuk om wat kadootjes te geven en Merel een paar keer de schoen te laten zetten.
Maar wat te geven.
Ze heeft al zoveel speelgoed, knuffels ed.
En ze is net een dus voor veel dingen waarvan je denkt o dat is leuk is ze eigelijk nog te klein.
En kan ze er nog niks mee.
Nu al wel vast een spelendoos maet 4 spelletjes van NIjntje gekocht. Maar ook dat is eigleijk vanaf 3 jaar.

Iemand ideeen????????????

Hoi Karin,

We hebben voor Maaike al heel wat gekocht voor sinterklaas. Ik zal het even intypen misschien zit er iets voor je tussen.

Ze krijgt:
- dokterssetje (officieel voor oudere kindjes maar zit niets in dat kwaad kan)
- theeserviesje van plastic (hebben opa en oma ook en vind ze helemaal geweldig)
- Vormenschildpad
Van opa en oma:
- bromtol met diertjes van V tech
- Pianootje met allerlei extra knopjes die geluidjes en liedjes maken
Van haar tantes:
- setje van Little People
- muzeikinstrumentjes van hout (ik dacht een xylofoontje en ratel)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Inge

Hoi Karin,

Marissa krijgt voor Sinterklaas en Kerst(moeten nog kijken wat ze wanneer krijgt)

- boerderij met allerlei geluiden en bewegingen
- houten treinbaan van Ikea die later ook op Brio past
- Teletubbiespeelhuis
- boekjes
- schildpad vormenstoof
-  baddino's
- poppenkast poppen van Winnie the pooh
-houten vliegtuig
- ton duplo

Ik hoop dat je er inspiratie uit op kunt doen

groetjes Linda

Wij doen er niet zo veel aan. Wel met familie en dan geven we iets van duplo. En als anderen wat willen geven dan vraag ik duplo. En ik geef een mooie kledingset voor de kerst. Ze heeft echt al zo veel speelgoed.

Oh en het plan is een poppenbedje te geven, want ze is helemaal gek met d'r pop.

groetjes Maris

ps en moet nog een kadootje verzinnen van bart smit tot 12 euro voor bij mijn man op zijn werk

Hai,

Mette is in december 1,5 jaar en krijgt voor sinterklaas duplo wat geschikt is vanaf die leeftijd. Ze heeft nu van die goedkope grote blokken en is daar erg gek op. Duurzaam speelgoed dus.  Ze is te jong om te beseffen wat schoen zetten is denk ik. In januari wordt haar broertje of zusje geboren en dan krijgt ze denk ik een poppenbedje omdat ze van opa en oma een pop krijgt. Kan ze ook haar baby in bed leggen....

gr.Ing
ps ik zoek nog een beetje een mooi poppenbedje. Liefst wit en geen hemeltje ofzo. Gewoon simpel. Iemand een tip?

Hoi Kaatje,

Isabelle krijgt van ons een keukentje met allerlei spulletjes die daarbij horen.
Papa en mama denken dat ze dat geweldig vindt. Genoeg om de tafel mee te vullen op 6 december.

X Linda

Ik heb twee dingen al gekocht en dat is:
- bumba puzzel die steeds uit 2 stukjes bestaat.
- kegelspel van sesamstraat.

Ik wil nog kopen:
- plastic serviesje
- duplo

Ook krijgt ze nog iets van opa en oma.

Groetjes Babybelle

Rik krijgt (omdat ie tussendoor bijna niets krijgt) best wel wat!

- hij krijgt van ons een werkbank
- een tafeltje met 2 stoeltjes van IKEA
- En nog wat eductiefs kleiner spul
- verder van Oma een stoel van de IKEA
- en van tantes en ooms een aatal kleinigheden.

XX Saskia
mv rik 04-07-07

Terug
Bovenaan