wat te regelen?

Hallo allemaal,
Ik ben nu 7 weken zwanger (en vreselijk gelukkig), maar weet niet wat ik allemaal direct moet regelen om later geen problemen te krijgen. Hiermee doel ik op kinderdagverblijf, belastingen, ... en andere dingen. Alle tips zijn welkom!!!
Ik heb geen kennissen en vrienden die me hierin kunnen helpen en mijn familie zit in het buitenland. Trouwens, ik wil eigenlijk nog even wachten voordat ik iedereen op de hoogte stel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Hallo, bel de verloskundige om een afspraak te maken en je zou alvast kraamzorg kunnen regelen, want als je te laat bent kan het zijn dat het buro (als je voorkeur hebt) al vol is. Ikzelf sta ingeschreven bij Debuut, die verlenen zorg in de regio Utrecht, A'foort t/m Ede en alle plaatsen daartussen. Ze garanderen je de uren die je vraagt tel voor info 0343-575570.
Verder kun je wachten met de andere dingen (in ieder geval even de eerste 12 weken door). en dan kun je verder kijken....
Veel succes...
 
Maar een paar dingen moet je nu regelen:
- eerste afspraak verloskundige
- kraamzorg
- kinderopvang als je dat straks wilt. Op sommige plekken zijn er wachtlijsten. Nu inschrijven voorkomt problemen later. Met alle andere dingen kun je wachten.
 
Terug
Bovenaan