wat te voelen

Hallo allemaal,

Ik heb 19-07 mijn nod maar vanaf wanneer kan je wat vernemen aan bijv je borsten. Want ik heb soms gevoelige borsten maar ben zo bang dat ik me dat inbeeld.

Veel liefs
 
Hoi,
Ik weet niet hoe het normaal bij jou gaat, maar sinds ik zwanger wil worden voel ik ook altijd van alles, tot grote wanhoop van mijn man. Het kunnen hormonen zijn maar ook inbeelding, en ja, het kan ook zijn dat je zwanger bent. Het is alleen zo lastig dat je niet weet wat het is. Ik hoop voor je dat het het laatste is. Ik pobeer er niet meer aan te denken en gewoon te zien wat er gebeurd, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sterkte ermee als je meer weet zet je het dan even op dit forum, ik ben benieuwd.
liefs lies
 
als je op babybrabbel kijkt is er een zwangerschapskalender daar staat bij week 4 volgens mij kwaaltjes die je dan al kunt hebben. Week 4 is de week van je nod of er net nog wat voor....kijk maar eens op die site
 
hey
ik heb ook 19-7 mijn nod ik heb ook soms wel last van gevoelige borsten ik hoop dat het deze maand echt raak is. ik hoop dat het voor jou ook zo is.
gr sappie
 
Ja erg he, er is iedere keer wel weer een ander kwaaltje die je op een dwaalspoor brengen.
Het zou makkelijk zijn als je meteen bij de bevruchting weet of je zwanger bent zou een stuk relexter zijn, maar ja zo werkt het jammer genoeg niet.

Nog even afwachten

veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Hoi,
Volgens mij kun je al best snel last van kwaaltjes krijgen hoor!
Maar van de andere kant kan je lichaam je ook goed voor de gek houden, ik denk ook al van alles te voelen. Na de test weet je het pas echt zeker.

Groetjes Anne
 
Hoi allemaal,

Heb ook 19-7 mijn nod...dit is de eerste poging en juist door het lezen van alle verhalen op het forum probeer ik geen hoop te krijgen door de "verschijnselen"...maar dat is moeilijk haha...ik had op de innestelingsdag rugpijn/buikpijn zoals ik dat normaal heb een paar dagen voor ik ongesteld moet worden...en betrapte mezelf dat ik toch even dacht.."zou het...???" maar heb die gedachte weer
verbannen omdat ik mezelf niet gek wil maken..we zijn net begonnen en ga er van uit dat het nog een tijd gaat duren...hopelijk valt het zo niet tegen als het niet "raak" is..

Allemaal veel succes !!!

PS sappie is je echte naam sabine..
slaat nergens op maar denk je te kennen...gr Maxime
 
Sinds ik zwanger probeer te worden (nu 8 maanden) ben ik elke maand een soort van 'schijnzwanger'. Heb allerlei kwalen als zware grote borsten, misselijk en voel van alles in mijn buik. Ik probeer me er elke maand niet op te focussen, maar dit lukt dus echt niet! Vooral de laatste week voor mijn NOD is elke keer weer superspannend.
Je lichaam kan je dus gigantisch voor de gek houden.
 
Terug
Bovenaan